Gå til innhold

Passer disse høyttalerne i min 520i?

Anbefalte innlegg

Har originale bmw-høyttalere i min 520i, men vil bytte disse ut med de følgende;

2x FOCAL 130A1 (fronthøytalere m/ diskanter),

2x ROCKFORD FOSGATE FRC 3369 (bakhøytalere)

Lurer da på om disse vil passe i min bil, ev hva som må gjøres for å tilpasse. Og har noen her erfaring med disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De passer i hullet i dørene dine, men jeg vet ikke hvor dypt magneten stikker i fohold til vinduet ditt, så det bør du sjekke før du kjøper. Når det er sagt så ville jeg ikke ødelagt lyden med de RF høyttalerene baki, da blir det mye bedre å bruke alle pengene på et godt frontsystem ;)

Siden du tydlig vis ikke har/skal ha sub baki, så kan du heller vurdere et par 6x9 basshøyttalere å ha baki hvis det allerede er huller til det der, hvis ikke så skal du selvsagt ikke skjære hull i hatthylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er E39 så er det egne kasser i dørene. Diameteren stemmer men som cossiemk1 skriver så kommer det an på dybden.

Så Focalene skal i teorien passe.

RFene passer ikke. Da må du skjære hull i hattehylla og i metallet under, noe du IKKE vil. Få deg ett til Focalsett eller sett det du har bak hvis det ikke passer fremme og få deg ett som passer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...