Vetle318i Skrevet Mai 22, 2013 Skrevet Mai 22, 2013 Hei! her om dagen begynte ACS knappen og lyse konstant. Prøvde også å se om antispinnen slo inn, men det gjorde den ikke. Ringte en BMW forhandler og han sa at han måtte ta en evt diagnose på det og så videre se hva som var feil og hvilke kostnader det hadde. Jeg lurer på hva som er lurt å gjøre? og hvor mye kan dette komme på? det er jo helt klart en sensor som er defekt. Takk for svar
Alpejohn Skrevet Mai 22, 2013 Skrevet Mai 22, 2013 Du fikk jo svaret hos Bmw, ta en diagnose deretter er det mulig og gi en pris. Og det er ikke helt klart at det er en sensor, kan være brudd i ledning, gåent triggerhjul, abs sensor, trykk sensor, hjerna ++.
Vetle318i Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Skrevet Mai 22, 2013 Okei! Problemet er at jeg har solgt bilen, og sa at hvis det kommer på mye så skal jeg heller hjelpe til med reparasjonen. Har du noen peil på hva reparasjonen kan evt. koste hvis det er et av disse tilfellene?
Alpejohn Skrevet Mai 22, 2013 Skrevet Mai 22, 2013 Nei det aner jeg ikke, må bare undersøke nærmere. Men brukte deler fins jo billig på ebay.de om det er for eksempel hjerna som har gått..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå