BMWtotti Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Da har broren min også funnet veien inn i BMW familien, og har kjøpt seg en E39 528. Det er derimot ett par problemer med bilen. Det mest markante er at bilen fra tid til annen (tomgangskjøring) kan stanse og for så være vanskelig å starte igjen. Dette skjedde nå i helgen, og da prøvde jeg å låse bilen for så å låse opp igjen. Da startet den med en gang. Jeg tenker da med en gang på startsperre problematikk, men kan dette stemme med at bilen stanser? Noen som har noen tips til hva vi kan gjøre for å komme litt videre i feilsøkingen. (En feil som kommer og går er som kjent den verste å feilsøke på) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Diagnose sparer deg for både penger og tid. Gå inn på den store diagnose tråden og se hvem som befinner seg nærmest deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeomholt Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 kamsensor\svinghjulssensor (vet ikke hvilken BMW bruker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Takker for tips. Da skal jeg få tatt en diagnose på den ved første anledning. Denne kamsensor/svinghjulssensor: Er dette noe som sitter skikkelig kukete til, eller er det en forholdsvis grei jobb å skifte? Regner med en feil på denne også vil vise seg på en diagnose så får kjøre for det først uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Går egentlig ganske greit å bytte kamaksel sensoren Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå