Fanden84 Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 hallo! lurer på om det er noen som har vært borti at varsel lampene for handbrekk.anti spinn og abs lyset..? som alle andre feil så dukker det bare plutselig opp så om nån har litt formeining om ka som kan være feil hadde det vært flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Å skrive hvilken bil det gjelder hadde vært en fordel. Men, hvordan er det med speedometer? Funker den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fanden84 Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 ja kanskje det hadde vært lurt e en 320D 2002 model. 136hk speedoen funker fint.mn bare indikatorene som lyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Det kan være alt fra abs hjulsensor til abs-styreenhet. En kjapp diagnose kan spare deg for cash og tid, så jeg kan anbefale deg å ta en titt på "Den store diagnose tråden" og se hvem som har diagnose utstyr nærmest deg, inkludert meg som bor nesten ved Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fanden84 Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 hehe hadde æ bare bodd så nært koste litt for mye å dra ned til oslo når man bor i harstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midlertidig Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Når pleier det å komme opp? På min 98 e39 så kommer det opp abs-lys sammen med anti-spinn lyset som skrur seg av. Som lagunilla sier så er det nok abs-sensoren. Min kommer bare avogtil også, 99% av tiden så er det når jeg kjører 50km/t ++ over små humper i veien og lignende (mener ikke fartshumper!) men så går det vekk igjen når jeg skrur av bilen og lar den står i 5 min eller mer. Ville ha tatt av hjula foran og målt på sensoren(e?) og sitt om det var noe dårlig kontakt. De slites over tid, så det er en generell slitedel som må byttes uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå