Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg litt her :P den ene Xenon lyset mitt skrur seg plutselig av og så på igjen. Dette skjer ganske ofte. Er det noen som vet hva det kommer av? Dette er orginale Xenon lys.

Skrevet

Vet ikke hva prisen er på e46, men på min gamle E87 kosta det 700 kr fra valeo. Det syns jeg er rimelig pris i forhold til hva bmw forhandler skulla hatt.

Skrevet

Hadde samme på min E46 med original xenon. I starten blinket den på/av og etterhvert sluknet den helt. Da slo jeg lysbryteren av og på igjen, så lyste det en stund til. Tilslutt,- ingen lys.

Jeg er nesten 100% sikker på at det er tenneren din som er gåen. Originalt BMW koster dette skjorta og halve buksa, så jeg bestilte nytt "kit" fra Dybvik Trading (http://www.ekstralys.no/?gclid=CPP6t4Sf ... cAodm30A5w) Jeg ringte han for instruksjon når jeg skulle bytte mine, og han er en meget hyggelig og hjelpsom kar.

Helt kurrant jobb å gjøre selv, og funker som snus etterpå :)

Skrevet

Er samme hos meg, skrur av og på lys bryteren og da lyser det. Får bytte den før det dør helt ut :P bmw skal gjerne ha litt for mye ja :P får se litt på den siden der :) takker for god hjelp :D:applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...