ababil786 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Hei! Gjelder Bmw e46! Sigarettenner funker til å tenne sigarett tenner men når jeg kobler til billader så ryker billaderen! Vet noen hva det kan være ? Eller om noen har vært bort i dette sjøl?!? Setter pris på all hjelp og tips Ps: problemet dukket opp etter å ha installert dynavin, hvor jeg måtte bytte ut sigarettenner etter å ha ødelagt den . Tenkte kan jo ha tullet til +/- kabelene men da burde den vel ikke tenne sigarettenneren heller ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Har du prøvd noe annet enn billaderen din? Vil tru det er brudd i indre kretsen på den. Ellers hadde sikringen ryket hvis selve sigarettenneren var i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Jeg har bare brukt Tenneren TIK å tenne sigarett og brukte usb lader første gang, men den tok jeg ut av andre bilen bilen ,hvor den fungert topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Sigarett-tennerens motstands-/varmeelement bryr seg ikke noe om polariteten der, men en lader vil selvfølgelig kunne ryke dersom det er byttet på. Jeg ville ha målt i kontakten om du har pluss på senter og jord i kappen. Dette høres veldig ut som feil polaritet, så bytt om eller mål du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Da skal jeg sjekke det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Da hadde du (bayerfun) nok rett ! Fikk endelig Idag tid til å bytte om de to ledningene og nå fungerer alt som det skal ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå