rosegg Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Passer felger som har blitt brukt på e36 og e46 på e39? Eller bli innpresset helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Vis jeg ikke husker feil så har jeg sett ei liste om at alle BMWer har likt innpress, så det kommer jo helt an på felgen, men mest sannsynelig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosegg Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Ok. Da kan jeg vel teste de også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skruern Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 E36 og E46 har ca ET35 senterhull 72,5 E39 ca ET20 og senterhull 74,1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Felgene fra en 3-serie vil havne midt under bilen på en 5-serie, såfremt du ikke går til innkjøp av spacere i størrelsen 10-20mm. Alt etter hvor i hjulbuen du ønsker å ha hjulene. Er det originalfelger må og (som nevnt) maskinere opp navhullet, da E39 behøver større hull. De fleste ettermarkedsfelger har E39 navhull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosegg Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Okok : ) Takk for svar , da kommer jeg til å teste disse felgene å se hvordan det blir. Om jeg eventuelt trenger spacere eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 De fleste ettermarkedsfelger til 5-serie har større navhull, men til 3-serie følger de vel stort sett den vanlige? Ellers ville jeg droppet spacere og kjøpt felger som passer til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 lavere innpress på femmer enn treer, og større navdiameter på e39 som skrevet over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå