skiern Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Jeg kommer ikke inn i bilen med fjernkontrollen. Nøkkelen sluttet å fungere 30min etter at bilen ble parkert. Jeg har comfort access, så jeg har byttet batteri i nøkkelen uten at det hjalp. Må nøkkel kodes i bilen etter dette? Kan batteriet ha kortsluttet, evt antenneforsterker kaputt? Jeg kan låse opp bilen med nøkkel, men da vil alarmen gå om ikke batteriet er flatt. Noen som veit om alarmen vil slås av når jeg setter inn den spesialnøkkelen i hanskerommet? Er på en campingplass, så vil nødig at den skal stå og ule... Setter stor pris på om noen har noe å bidra med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Etter at jeg bytta batteri i nøkkelen til min E39 så trengte jeg ikke kode nøkkelen, gikk bare ut, trykk, lås opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Har byttet batteri i vår E61LCI uten problemer, men har samme problem som deg nå, mistenker diversity antenne har tatt kveld. Skal på feilsøking om en uke, da får eg forhåpentligvis ett svar. Men har ikke alarm, så låser opp døren med nøkkelen, og setter nøkkelen i tenningen, det funker. Har også Comfort Access, begge nøklene død, ingen memory på seter etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Har byttet batteri i vår E61LCI uten problemer, men har samme problem som deg nå, mistenker diversity antenne har tatt kveld. Skal på feilsøking om en uke, da får eg forhåpentligvis ett svar. Men har ikke alarm, så låser opp døren med nøkkelen, og setter nøkkelen i tenningen, det funker. Har også Comfort Access, begge nøklene død, ingen memory på seter etc. Takk for tilbakemelding. Ser ut som jeg har samme feil som deg. Har heldigvis fortsatt garanti på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Jeg setter pengene på ledningsbrudd. Har hatt samme problem som deg på to biler og på begge var det ledningsbrudd. Antennen sjekker du på 10 min ved å ta av spoileren på bakluka og se om den ser fin ut. Åpne bare vinduet i bakluka og løsne de to store torxene bak plastpropper fra innsida så kan du trekke spoileren bakover og ta den av. Da ligger antenna under et sort plastikkdeksel midt på bakluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Ville jeg ikke hatt flere symptomer ved ledningsbrudd? Dårlig radio, lys som ikke funker etc? Men det fungerte dagen etter, så det kan jo støtte din teori... Skal sjekke antenna, takk for tipset. Vet den er byttet før, så da antar jeg at det er montert en forbedret utgave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Har hatt ute modulen og sett på den. Ser ikke skadet ut, men litt eir på ene siden av printkortet, så mulig det er nok til en kortslutting. Ikke vet jeg, men jeg har også garanti, så regner med det blir fikset på, uansett hva feilen er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Ville jeg ikke hatt flere symptomer ved ledningsbrudd? Dårlig radio, lys som ikke funker etc? Men det fungerte dagen etter, så det kan jo støtte din teori...Skal sjekke antenna, takk for tipset. Vet den er byttet før, så da antar jeg at det er montert en forbedret utgave. På en bil jeg hadde problemer med var det overraskende mye irr på antenneforsterkeren, men det var likevel ledningsbrudd. Flere kabler hadde brudd, men alt fungerte fint med unntak av åpning av bare bakvindu samt fjernkontroll. Du kan ha, men trenger ikke å ha mange andre feil selv ved kabelbrudd. Feilen kom og gikk til den ble permanent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå