Thundercoil Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 Har tenkt å putte på nye originale M3 bakskjermer på bilen min. Lurte derfor på om noen hadde et M3 skall der de kunne kappet av deler av indre bakskjermer. Tenker da på de indre hjulbuene og gjerne med litt slingringsmonn, slik at jeg får alt over, uten kutting på selve indre hjulbue. Greit å ha alt i riktige mål. Kan hente rundtom i Bergen, eller betale frakt. Forskuddsbetaler. Ser for meg å gi 2000+evt frakt. PM meg om du kan hjelpe med meg dette Takk Nr. 11 (Evt nr 10) på bildet under. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thundercoil Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 Opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thundercoil Posted May 27, 2013 Author Share Posted May 27, 2013 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thundercoil Posted May 28, 2013 Author Share Posted May 28, 2013 Opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Du kan kjøpe denne å selge Carbon luka, taktrekk, koffert bunn og mye annet. Så har du hele skjermer ink inner skjermer som du kan sette over på din bil. Ev hva gir du om jeg kapper av hele skjermene ink inner skjermer og alt du trenger ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thundercoil Posted May 29, 2013 Author Share Posted May 29, 2013 Hehe. Jeg klarer ikke å hoste opp nok penger til hele den. Derfor må jeg etterspørre litt og litt. Har heller ikke bil, eller kjennskap til bil med hengerfeste, og jeg har heller ikke henger eller lappen til å kjøre med henger. Indre bakskjermer er ikke umulig å putte i en eske og sende avgårde, så ting som panser osv kjøper jeg nok brukt fra GS, eller nytt fra koed siden de får sendt store ting til Bergen. Men må uansett dra det over tid, med litt og litt hamstring. Hvis du vil ha bud på bakskjermer og indre bakskjermer, kan jeg sikkert skrape sammen 5000 i løpet av juni. pluss evt. frakt. I verste fall første uken av juli. Du får tenke litt på det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Skal tenke på det, og om tinga rundt blir solgt, kan det jo fort være aktuelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thundercoil Posted May 29, 2013 Author Share Posted May 29, 2013 Får nå håpe det Da slutter jeg å bumpe tråden frem til du vet mer. Bare til å skrive her eller på PM. Ingenting som haster! Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Ser ut som dette karr går til Sverige, men gir beskjed om ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thundercoil Posted May 29, 2013 Author Share Posted May 29, 2013 Takker for beskjed! Venter jeg. Får heller begynne å spare, slik at jeg kan slå til på evt. andre, dersom ditt går til sverige. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts