Jump to content

ØK: Indre bakskjermer/ramme e46 M3

Thundercoil
 Share

Recommended Posts

Har tenkt å putte på nye originale M3 bakskjermer på bilen min.

Lurte derfor på om noen hadde et M3 skall der de kunne kappet av deler av indre bakskjermer.

Tenker da på de indre hjulbuene og gjerne med litt slingringsmonn, slik at jeg får alt over, uten kutting på selve indre hjulbue. Greit å ha alt i riktige mål.

Kan hente rundtom i Bergen, eller betale frakt.

Forskuddsbetaler. Ser for meg å gi 2000+evt frakt.

PM meg om du kan hjelpe med meg dette :)

Takk

Nr. 11 (Evt nr 10) på bildet under.

hb0lk2nxht2hqz3wslj0.jpg

Du kan kjøpe denne å selge Carbon luka, taktrekk, koffert bunn og mye annet. Så har du hele skjermer ink inner skjermer som du kan sette over på din bil.

Ev hva gir du om jeg kapper av hele skjermene ink inner skjermer og alt du trenger ?

Hehe. Jeg klarer ikke å hoste opp nok penger til hele den. Derfor må jeg etterspørre litt og litt. Har heller ikke bil, eller kjennskap til bil med hengerfeste, og jeg har heller ikke henger eller lappen til å kjøre med henger. Indre bakskjermer er ikke umulig å putte i en eske og sende avgårde, så ting som panser osv kjøper jeg nok brukt fra GS, eller nytt fra koed siden de får sendt store ting til Bergen. :D Men må uansett dra det over tid, med litt og litt hamstring.

Hvis du vil ha bud på bakskjermer og indre bakskjermer, kan jeg sikkert skrape sammen 5000 i løpet av juni. pluss evt. frakt. I verste fall første uken av juli.

Du får tenke litt på det!