Anterialis Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Hei, jeg holder på å importere bil fra Tyskland, og bilen jeg ser på har "xenon" samt adaptive hovedlys. I utstyrslisten står det "xenon" med code S522A. Er dette vanlig xenon eller bixenon? Den har også innovation pakken, hva inneholder denne? Finner ikke ut av dette ved å google.. Takk for svar =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Hvilken bil er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Jeg har utstyrskode S522A på min og det er iallefall Bi-Xenon lys der. Nå vet ikke jeg hvilken bil dette er, men for 3 serie ser det ut som at innovation pack er: "However, this one had the $3300 'Innovations Package,' which includes Bi-Xenon adaptive headlights with washer system and high-beam assist, USB audio interface for MP3 integration, colour monitor and Professional Navigation System including TV and voice recognition." http://www.carsguide.com.au/news-and-re ... ge_options Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Beklager, dette er en E92 2010 modell (LCI). Ja bilen "min" har også det øvrige, altså Voice commands, USB, osv. som du nevner. Spørsmålet blir kanskje om bmws 3 series (og e92) kommer med kun xenon (altså ikke bi-xenon)? Håper i alle fall dette stemmer =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Jeg tror ikke man får e92 med kun xenon. De forskjellige pakkene kan inneholde forskjellige ting fra land til land, så der beste der er å dobbelsjekke med en tysk prisliste om du finner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Takk for gode svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå