Andre76 Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Må vel lage en tråd om denne bilen siden den trenger sårt pleie. Bilen: 1992 1,8i Godkjent senkesett. Godkjent med forskjellig størrelse på hjul Planene som er foreløpig er: ( ) rustsveising ( ) bytte til ismotor ( ) lakkeres ( ) nytt tak ( ) nytt diverse i understell ( ) få tak i sort skinninteriør ( ) stereo Kom gjerne med forslag. Men ikke plastikk da denne i utgangspunktet bare skal ha ei lita leppe i front. Etter samtale med bt idag så er det ingen problem med ismotor heller. Trenger kun kvittering på motor og en visning for så å få det i vognkort. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre76 Posted May 27, 2013 Author Share Posted May 27, 2013 Begynner leie av verksted til helgen. Blir moro og få satt denne på 4 bukker og starte med demontering. Endel rust i gulv,torpedo og innerskjermer. Det blir førstepri og få orden på. Så får man ta en enda mer grundig kikk og se om det dukker opp mer gull i den. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
terminator Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Lykke til med tøft prosjekt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
janerik171187 Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 gul e30 cab ja, trokke jeg har sett det før. vakke så ille egentlig følge med på hva som skjer her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre76 Posted May 27, 2013 Author Share Posted May 27, 2013 Kan jo legge inn et bilde av en strøken en her. Men tror ikke jeg beholder den gul da. Tips til baklykter ønskes etterhvert. Ser litt rart ut med sorte foran og orginale kjipe bak. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å få verksted til moroa og få begynt. Litt inspirasjon fra en svensk gul en må jeg jo legge inn Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta Link to comment Share on other sites More sharing options...
arntzen.525tdsa Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 ser kul ut denne hadde gått for m-Tech2 front leppe skjørt og bakfanger finnes noe utvalg av deler lykter osv på ebay Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre76 Posted June 1, 2013 Author Share Posted June 1, 2013 Da er verksted i boks. Til uken flytter bilen inn for demontering. Noen med kjennskap til disse som kan nevne utsatte plasser for rust? Annet enn gulv og innerskjerm som allerede er funnet Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard P Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Gjennomføringer i Torpedoveggen og vannkassa under ruta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre76 Posted June 11, 2013 Author Share Posted June 11, 2013 Kan legge ut et stemningsbilde da. Endelig under tak og bare venter. Mulig den faktisk forblir gul også men det finner man it til slutt Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valset Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Skal følge med her siden jeg driver å pusser opp cab selv:) Syns den var rå i gul, hadde virkeli tenkt meg godt om før jeg byttet farge, vil tro gul cab er skjelden vare:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre76 Posted June 11, 2013 Author Share Posted June 11, 2013 Sitter og tenker tanken selv ja. Og isiden den da har sort/gult skinn også så er det stor sjangs for at den blir gul. Men bittelitt lysere gul Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre76 Posted January 28, 2014 Author Share Posted January 28, 2014 Ikke kommet langt gitt Sent from my GT-I9295 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre76 Posted January 31, 2014 Author Share Posted January 31, 2014 Litt rust er det jo Sent from my GT-I9295 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
svart Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Følger med:-) Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert.92 Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 følger med tøff i gul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts