Gå til innhold

Ettermontering av Xenon lykter

TommyNgu
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har en E39 uten xenon og lurte da å bytte lykter til enten:

http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/70/588619

eller

http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/70/649801

Hva er forskjellen på disse to lyktene uten at den til 3500 er uten tenner. Hva må jeg fiske for å få dette til å funke på bilen min. Må jeg kjøpe xenon kit uten disse lyktene? Evt. noen som vet hva slags sokkel det er på pærene på E39 1996?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpe på Gs når du får komplett sett fra Koed til 10968,-

Da får du med lykter, tennere, kabler samt nivåregulering, med andre ord alt du trenger for å bygge om til Lovlig Xenon, har du ikke lyktespyling kommer dette på c 2000,- utenom.

Jeg kjøpte dette settet når jeg bygde om min.

Men driter du i å kjøre lovlig kan du bare kjøpe lyktene for så å kjøpe pærer å tennere fra vvme utenom.

Tennerne på mine røk og nye orginale Hella kostet skjorta så jeg kjøpte uorginale fra vvme.com funker knall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkte jeg ikke på! Takk! Hjalp veldig!

Du hadde vel ikke muligheten til å linke meg det fra Koed, sånn at jeg ikke finner feil, hadde vært konge!

Du eller noen andre som vet hvor mye jobb det er å ettermontere lyktespylere? Har M5 fanger med lyktespyler og PDA, men er det mye jobb å ettermontere lyktespylere og PDA (parkeringsensorer) foran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på Koed også taster du inn 2780 i søkefeltet øverst til høyre, da får du opp en boks med Xenon Ettermonteringssett til E39.

Aner ikke hvor mye jobb det er å ettermontere lyktespylere, men tror ikke det er så voldsomt, du må nok skru åpen lokariskjermen på høyre side foran, men det må du uansett for å montere kabelen til høydejusteringen, men det er ikke noe pes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...