Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal denne bli lav eller laaaaav? Tenker på HVOR mye du må valse ;)

Den skal bli laaaaav :) må valse en del ja! Noen som vet om kw variant 2 går lavt eller?

Skrevet

har ikke flere bilder :) Felgene kommer på når jeg har fått senkesettet. Har ikke fått svar fra senk.no enda angående bestilling av KW v2 så det blir ikke flere bilder før senk kommer på.

• 1 month later...
Skrevet

selges ? :(

Har et fett prosjekt på gang om jeg får solgt bilen fort, men hvis den bilen jeg vil ha blir solgt så selger jeg ikke denne :)

• 5 weeks later...
Skrevet

yes yes, har bestemt meg for å beholde bilen :) Polerte den på onsdag og tenkte da at jeg ikke kan selge god bilen!

Så i går kjøpte jeg KW Variant 2, sender inn fjørbeina på mandag. Gleder meg til å få det på!!

Skrevet

Her er det potensiale;)

Håper det ikke blir noe salg;)

Salg blir det ikke! Blir EU godkjent på onsdag så skal jeg bytte clutch på den snart også :)

Skrevet

Da fikk jeg en trist mail fra senk.no om at KW variant 2 ikke lages lenger til e34 :( Noen som vet om andre justerbare senkesett jeg kan ha som både er justerbart i høyden og stivhet?

Skrevet

hvis du ikke bryr det om TUV kan jeg på det varmeste anbefale BC Racing :)

Er egentlig mest interessert i et sett med TUV men var jo kun KW som skaffet dette, eller tar jeg feil?

Men justerbart må jeg ha!

Skrevet

Var vel kun kw som hadde skikkelige coilovere med tuv til e34. Har jo lowtec og ta technix(ikke kjøp ta technix) men det synes jeg ikke er noe særlig.. Din skal vel bli noe lav også?

Sent from my C6603 using Tapatalk 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...