Sindre Dahl Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Skal denne bli lav eller laaaaav? Tenker på HVOR mye du må valse Den skal bli laaaaav må valse en del ja! Noen som vet om kw variant 2 går lavt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Vet erlendmelk har nylig kjøpt dette til sin e34 m5 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 drit fet denne sleng ut noen fler bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 har ikke flere bilder Felgene kommer på når jeg har fått senkesettet. Har ikke fått svar fra senk.no enda angående bestilling av KW v2 så det blir ikke flere bilder før senk kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 selges ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Desember 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2013 selges ? Har et fett prosjekt på gang om jeg får solgt bilen fort, men hvis den bilen jeg vil ha blir solgt så selger jeg ikke denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 yes yes, har bestemt meg for å beholde bilen Polerte den på onsdag og tenkte da at jeg ikke kan selge god bilen! Så i går kjøpte jeg KW Variant 2, sender inn fjørbeina på mandag. Gleder meg til å få det på!! Andy520iA og even94 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Her er det potensiale;) Håper det ikke blir noe salg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 Her er det potensiale;) Håper det ikke blir noe salg;) Salg blir det ikke! Blir EU godkjent på onsdag så skal jeg bytte clutch på den snart også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 bra du ikke solgte bilen stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46sedan Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Bra du ikke solgte bilen ja;) Kan bli fett detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Da fikk jeg en trist mail fra senk.no om at KW variant 2 ikke lages lenger til e34 Noen som vet om andre justerbare senkesett jeg kan ha som både er justerbart i høyden og stivhet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 hvis du ikke bryr det om TUV kan jeg på det varmeste anbefale BC Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 hvis du ikke bryr det om TUV kan jeg på det varmeste anbefale BC Racing Er egentlig mest interessert i et sett med TUV men var jo kun KW som skaffet dette, eller tar jeg feil? Men justerbart må jeg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Var vel kun kw som hadde skikkelige coilovere med tuv til e34. Har jo lowtec og ta technix(ikke kjøp ta technix) men det synes jeg ikke er noe særlig.. Din skal vel bli noe lav også? Sent from my C6603 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå