amb87 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Hey hey! Jeg er ganske grønn på slike ting og har ikke så mye erfaring derfor jeg spør her! Jeg sitter da og lurer på hva slags shampoo og polering dere bruker til deres biler? Også lurer jeg litt på hva som kansje er best for min bil som er lys grå(ikke sølv)? (Tenker da på polering om det er noe spes der) Har ikke fått polert den nye bilen enda og føler det er på tide snart!! Og gjerne fortell hvor dere har handlet eventuelt! Mvh Arne-Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 http://www.Dcn.no Hvis du er villig til å bruke de neste ukene på å sitte å lese Mye info å finne der inne. Forøvrig så har jeg brukt Meguiars gold class conditioner såpen.. Denne er mild og fjerner ikke voksen. Den levner også litt "beskyttelse" på bilen(Og til de som blir å komme å pirke hva jeg mener med beskyttelse så kan jeg si at den gir iaf lakken vannskrekk ). Gikk nylig fri for den og bruker midlertidig JIF sin bilsjampo. Denne er forsåvidt også god med god gli,men jeg foretrekker å bruke denne i skumkanon Har bestilt inn en god del nye såper og div men jeg gidder ikke å gå inn i detaljer.. Det finnes nok å velge i for å si det slik,det som egentlig avgjør hva du ender opp med er om du tenkter å handle på bilrekvisita butikken eller på nett.Det finnes flere gode norske nettbutikker og utenlandske. Angående polering så kommer det an på om du polerer for hånd eller maskin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amb87 Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 For øyeblikket polerer jeg for hånd! (Må jo kose litt med bilen hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Søk på forumet, ligger milliarder av slike tråder med gode innlegg fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå