316 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Legger ut noen bilder fra Gatebil i helgen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Å herre! Den Renualt 5 turboen<3 Har ikke ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slabb Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Mye bra ! I like it + masse bilder her : http://onroaders.com/blog/1470 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 FWD M3 i sladd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 ekke noen som har tatt eller sett noen bilder av min imola M3 ? fikk ikke kjørt mye grunnet masse små problemer men de gangene jeg fik kjørt hadde vert hyggelig å sett bilde av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Hehe. Den E30 M3'n kjørte vannvittig bra, brukte bilen fult ut og lå stort sett så bredt som det gikk an. Bilde er forøvrig tatt i det han stiller opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 FWD M3 i sladd? Som sagt lenger nede her, så stiller jeg opp bilen Må bruke bremsen siden jeg ikke har bra nokk håndbrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Hehe. Den E30 M3'n kjørte vannvittig bra, brukte bilen fult ut og lå stort sett så bredt som det gikk an. Bilde er forøvrig tatt i det han stiller opp! Takk for den Utrolig kjekt å høre att noen legger merke til den mellom alle storgutta med dobble effekten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Digger bildet av gatebil"baben" nest nederst ;D Ahe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slabb Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Takk for den Utrolig kjekt å høre att noen legger merke til den mellom alle storgutta med dobble effekten La godt merke til den sjøl ^^ Bra kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Takk for den Utrolig kjekt å høre att noen legger merke til den mellom alle storgutta med dobble effekten La godt merke til den sjøl ^^ Bra kjørt TakkTakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Har du bilder av E61 min ? 21" og alpina leppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Haha, etter hva jeg kan se på noen av bildene dine så satt vi omtrent ved siden av hverandre! Da spesielt det med den e36'n som snurra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå