Chris11slett Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 update snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 lurer jeg også på! m3ern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet Desember 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2016 (endret) Heisann Lenge siden sist forumbruker, kan vel trygt si at det har vært svært lite inlegg fra min side noen som er trist i grunn... 🙄 Grunnen for dette er vel mest for at ny bil ble innkjøpt å hele forume ble helt glemt, men bilen har æ enda men ikke vært så mye prioriter for tiden :/ Kan vel komme med en liten update 🙈 "Nye" skjermer, panser, grill, frontstyke, lykter, styresnekke er innkjøpt å skal pussses ned å lakkes gjennom vinteren. Fikk også kjøpt inn noen brukte GS magnum felger som jeg synes bilen kledde greit. Ellers så har jeg ikke så mange nye bilder, men skal prøve å gjøre en litt bedre update når man kommer hjem fra sjøen Endret Desember 8, 2016 av m3ern Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet Desember 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2016 Her er noen bilder av "ny" bilen :)) Ble dessverre ikke noe ny 5 serie denne gang 😏🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå