Jump to content

HASTER - Drypper fra toppdekselpakning over grenrør E46 330i

MagnusHN
 Share

Recommended Posts

Ved de to bakerste boltene på toppen er det litt olje og det er tendenser til at det drypper så vidt ned på grenrørene. Ser at det er to forskjellige toppakninger til denne bilen (E46 330i), en som er 0,70mm og en som er 1.00mm. Har det noe å si hvem man velger og bør man bytte andre ting i samme slengen? bolter etc.....

Mvh Magnus

Topppakning eller toppdekselpakning?

Toppdekselpakning er det bare en utgave av og den går rimelig fort å bytte.

Topppakning er endel mer styr, da må du ha: pakning til topp, vanospakning, toppdekselpakning, helst ventiltetninger, nye toppbolter, grenrørpakninger, innsugspakninger ++

Om det er topppakning du har tenkt til å bytte, så kan jeg se om jeg finner delelisten fra de delene jeg bestillte da jeg overhalte min M54B30

Det er vel toppdekselpakningen du bør bytte og ikke toppakningen? :)

Bytta nettopp toppdekselpakning på min e60 etter samme symptom som deg.. drypper olje ned på eksosmanifolden og det lukter dritt..

Problem løst nå :)

Delenummer: 11129070990

17390

Nr. 16

Koster 570+frakt hos GS

koster 423+frakt hos koed (totalt 626,-), så GS eller andre utsalgt blir sikkert rimeligst, om du bor i nærheten og slipper frakt. Dette er originaldeler.

De har veldig billig uoriginale, hos både koed og GS, men de tør jeg ikke kjøpe. Hehe.