PaalChr Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Hei, dette er min Bmw E30 Det som jeg har gjort med bilen: H&R senkesett 35-35mm BBS RS felger Også kommer det Zender front spoiler Sånn så den ut når jeg fikk den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaalChr Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Tenkte jeg skulle legge ut et bilde av bilen med Zender frontspoileren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Så helt nydelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Tøff bil! Ser svært bra ut med de modifikasjonene, tidsriktige er de jo også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 julian sin gamle ? gått mange år på lillehammer denna . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Denne så jo veldig bra ut! Hvor langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaalChr Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 julian sin gamle ? gått mange år på lillehammer denna . Ja, stemmer det Denne så jo veldig bra ut! Hvor langt har den gått? Tusen takk, denna har gått rundt 200000km speedometere er bytta en gang i tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaalChr Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Tøff bil! Ser svært bra ut med de modifikasjonene, tidsriktige er de jo også! Tusen Takk, kommer ikke til og gjøre så mye mere med utseende heller, det ensete blir effektanlegg og hel lakkering Så helt nydelig ut! Tusen Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå