CA320D Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Har problemer med rekkevidden på sentrallåsen. Må holde nøkkelen helt inntil bakluken hvor diversety antenne ligger for at den skal virke. Har nettopp hatt ute antennen uten å finne spor av fukt. Problemet begynnte da jeg monterte skiboks på bilen. Siden det er en lav boks kom den borti haifinnen noen ganger. Hva befinner seg inni denne? Kan problemet ligge der? Har nettopp hatt bilen inne for reparasjon av ledningsbrudd i bakluke, så den feilen må være utelukket med mindre verkstedet har gjort en feil. Kan diversety antennen ryke selv om det ikke har vært fuktighet i den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Såklart kan den ryke uavhengig av fukt. Dog så kan nok en diagnose avdekke mulige feil, så start der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CA320D Posted June 1, 2013 Author Share Posted June 1, 2013 Det var vel kanskje litt dårlig formulert. Er vel mer riktig å spørre om det er vanlig at de ryker uten fuktproblemer. Hva befinner seg i haifinnen? Det lurer jeg veldig på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CA320D Posted June 19, 2013 Author Share Posted June 19, 2013 Er det ingen som vet hva som befinner seg i "haifinnen" på e61? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BRIO Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Så vidt jeg vet er det gps og mobilantenne i haifinnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
CA320D Posted June 21, 2013 Author Share Posted June 21, 2013 Ok, takk for svar. Da har ikke det noe med sentrallåsen å gjøre, så da bestiller jeg meg en ny diversety antenne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2002TII Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 Har sett mange dårlige reparasjoner av ledningsnett til bakluka på de som ikke varer lengre enn en uke. Mål om det er kontakt i alle stikkene på høyre side av antenne motageren. Husk at når du har satt på lokket over den skal du presse på lokket og det skal være tett uten at du hører luft sive ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts