Jørgen-A Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 har ett strøkent alkantara interiør til salgs. komplett med sort taktrekk til bil uten luke. kan selge tak trekk separat evt. dette er sjeldent og i så bra stand att jeg vil ha 10000 for alt. kan ta flere bilder og sende vist det er seriøs intresse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen-A Posted May 31, 2013 Author Share Posted May 31, 2013 Opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen-A Posted June 1, 2013 Author Share Posted June 1, 2013 Jau Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus bimmer Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 hei hvordan er dette å monter dette i en 520 1991 sedan som ikke har noen elktriske vinduer osv! er det noen ekstra ledninger i ledningsnett på bilen til og evnt og bygge om til el vinduer ogsånt! er det el nakke støter og varme i intriøret? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen-A Posted June 1, 2013 Author Share Posted June 1, 2013 Da må du bygge om til ell ruter. Det følger ikke med noe ledninger nei. Det er ikke ell interiør og uten varme tror jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus bimmer Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Okei men hvor lenge kan du evnt holde av intriøret? Er veldig int men har ikke penger til og legge ut 10lakken akkurat med den første månden! :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
henfjel Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Åh, dette frister..! Hvor mye skulle du hatt for bare for- og baksete + dørtrekk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeonMuffler Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 er ikke intr i å bytte mot svart m5 skinn interiør? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen-A Posted June 2, 2013 Author Share Posted June 2, 2013 Okei men hvor lenge kan du evnt holde av intriøret? Er veldig int men har ikke penger til og legge ut 10lakken akkurat med den første månden! :/ Jeg selger til den første med kr. Åh, dette frister..! Hvor mye skulle du hatt for bare for- og baksete + dørtrekk? 8 for alt utenom taktrekk. er ikke intr i å bytte mot svart m5 skinn interiør? Nei desverre. Jeg har ingen e34 lenger så jeg trenger ikke interiør nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeonMuffler Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 ok, kommer ikke til å være i nerheten mot oslo i fremtiden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen-A Posted June 2, 2013 Author Share Posted June 2, 2013 skal på e30meet da men tar litt plass så kansje det blir vanskelig og få de med seg. men kan sikkertt ordne me billig frakt evt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen-A Posted June 2, 2013 Author Share Posted June 2, 2013 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
VegarVS Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 passer dette til touring? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen-A Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 Bare forran Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen-A Posted June 6, 2013 Author Share Posted June 6, 2013 Joda. Bud da? Syns ikke dette er upris men.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts