gelber Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Jeg skulle bytte armene i forstillinga idag, men så ble disse sittende fast i de gamle armene. Noen som vet hva de heter eller hvor jeg kan få tak i disse? Jeg fant ikke de på realoem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 jeg har ikke funnet den, du må bare presse den av. det måtte jeg på min e39.. jeg TROR den følger med spindelen, og kan ikke kjøpes løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gelber Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Jeg prøve med en endeledd avtrekker og resultatet ble som følgende: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Biltemaverktøy? Kjøpa deg noke ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gelber Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Student ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Varme Varme Varme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Det der er stålforingen som står i spindelen ja. Jeg opplevde det samme og måtte til med hydraulisk presse for å få den av.Prøv å bank inn en brytegaffel mellom kule og foring, kanskje det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Er som naitsirk sier, Bruk VARME! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gelber Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Skal prøve med varme i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 jeg måtte skjære av kulen på armen, og sette hele dritten i pressen. 3 tonn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Slår deg, 7 tonn. Den sitter godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gelber Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Har ikke tilgang til presse =\ Men jeg skal prøve med varme i morgen, hvis ikke så må jeg klare meg uten bil i sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 sattan Odd.. med god margin og lykke til, ikke smelt den foringen, er alu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laland10 Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Hadde akkurat samme problem på min. Tok vinkelkutteren og skar av rett under hylsa, over kula. satt den oppå ei skrustikke slik at jeg kunne slå ut det som var inni og ha litt skikkelig motstand. Varma skikkelig opp med ei blåselampe og denga til det jeg kunne med en hammer mens jeg holdt hylsa med en rørtang. Funka som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gelber Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Hadde akkurat samme problem på min.Tok vinkelkutteren og skar av rett under hylsa, over kula. satt den oppå ei skrustikke slik at jeg kunne slå ut det som var inni og ha litt skikkelig motstand. Varma skikkelig opp med ei blåselampe og denga til det jeg kunne med en hammer mens jeg holdt hylsa med en rørtang. Funka som bare det Og det funka hos meg også Fjerna gummien og kutta der med en vinkelslipper. Så satt jeg den oppå en gammel tennpluggpipe og varmet hylset opp med en gassbrenner. Etter et par dunkinger med en stor hammer så gikk det greit Takk til alle for hjelpen sitter hos vianor nå og venter på hjulstillingskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå