Jump to content

E36: 4cyl motor og gir el delebil i Rogaland (ikke m40)

yngve_bmw
 Share

Recommended Posts

Heisann, jeg er på utkikk etter en 4 cyl E36 delebil, eventuelt bare motor og girkasse. Det er samme om det er 316, 318 eller 318is bare det ikke er m40 Når det gjelder delebil er alt uvensentlig bortsett fra at det er ønskelig at motor og gir er så bra som mulig, så dersom du for eksempel har en ihelrustet haug med god motor og gir som er klar for skroting tar jeg den gjerne av hendene dine ;)

Er i grunn kun interesert i ting fra Rogaland fylke eller nærliggende områder, men ta gjerne kontakt dersom du føler har et godt tilbud et annet sted :)

Hilsen Yngve

Om ikke lang tid er det planen at jeg skal ta i innbytte en 318i med M43B18 motor og manuell kasse.

Jeg bor i Stavanger. Kan du vente litt er denne motoren og kassen tilgjengelig for 3.000 kr.

Katalysatoren er i meget bra stand og ikke kjoert mer enn ca 115.000 km. Bakpotten er bare noen maaneder gammel. I tilfelle du trenger disse delene og.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Har girkasse getrag 240, komplett eksos (m40+m43) rustfritt og med effektanlegg. Og jeg har alt du trenger av hjerner, starter, dynamo osv.. Mangler bare motor evt, hehe:D anbefaler m42/318is, har 2 stk som jeg skal bruke selv. Spreke og lette motorer som er lett å presse over 200hk utav til rimelig penge (146hk org).

• 2 weeks later...