KHUlla Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Er det noen plass man kan få kjøpt spes vertøy til en litt mer fornuftig pris enn på Schmiedmann?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joakimh Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 ebay og kansje noen her inne som har og vil selge deg det du trenger.biltema har sett til å låse register til div bmw motorer Link to comment Share on other sites More sharing options...
KHUlla Posted June 1, 2013 Author Share Posted June 1, 2013 Biltema kan men ikke bruke til noe har jeg funnet ut... Har prøvd og søke på nettet, men finner ikke noe særlig. Schmiedmann har en del, men hadde ikke tenkt og bruke så mye penger på det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haug530D Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Jeg har brukt Ebay med stor suksess, kjøpt oljefilterpipe, verktøy til å ta av vifte/viskosekopling, verktøy for å låse av kammer osv.... For å si det sånn, det ble myyye billigere enn orginalt og like funksjonellt, eneste som var noe å utsette på var den 32mm nøkkelen for å løsne vifta var litt for trang men det ordnet jeg med en fil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haug530D Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Biltema kan men ikke bruke til noe har jeg funnet ut...Har prøvd og søke på nettet, men finner ikke noe særlig. Schmiedmann har en del, men hadde ikke tenkt og bruke så mye penger på det... Hva spesial verktøy er det du skal ha da? skal du kjøpe alt som finnes blir det jo såklart dyrt, jeg kjøper kun det jeg trenger der og da, dvs jeg driver litt research før jeg begynner på jobben og finner ut hvilket verktøy jeg trenger slik at ikke bilen blir stående i ukesvis mens jeg venter på verktøy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KHUlla Posted June 1, 2013 Author Share Posted June 1, 2013 Er ikke ute etter noe spes akkurat nå, men orienterer meg litt for jeg vet behovet kommer i løpet av sommeren, 2-3 proskjekt på gang. Får ta meg en tur inn på ebay da. Takk Takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts