Zap Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Lurer på om noen her inn kan hjelpe meg med dette. Jeg har alt av deler og verktøy, men lurer på hvordan det henger sammen. Etter at bremseskive og sentermutter er fjernet. Bruker jeg avdrager for å dra ut spindelen? Hvordan kommer jeg til de 4 skruene som holder lageret i bakkant (eller fra insiden)? Må jeg demontere mer på bakstillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Her er en ypperlig Diy: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1710418 Brukte den selv, bortsett fra at jeg ikke hadde sånn lager avdrager som han i linken har, men de har disse på Biltema, tenker da der hvor han lager ett spor i lagerbanen for å kunne trekke av den ringen som blir sittende på navet. Hvorfor man ikke får komplett nav med lager som foran er for meg ett mysterium egentlig. Her er avtrekkeren man må ha: http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-o ... toy-20352/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 @Haug523 takker for linker. Dette var glimmerende Da er det bare å få tak i den siste avdrageren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Da er hjullagrene skiftet bak på E39'n. Takket være tipset fra Haug523 gikk dette smertefritt... dvs bortsett fra en siden der det var ett par skruer som satt som f..n. Den siden brukte jeg 3,5time på mens den andre gikk på litt under 2timer. Avtrekkeren som Haug523 nevner var gull verdt. Ett annet tips er å prøve å få tak i en Torx E14 langhylse (gjerne med tynn vegger), slet litt med vanlig kort hylse siden det var litt trangt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå