Steinhar Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Kom hjem fra Sandnessjøen sent i går kveld med denne, etter en lang men fin tur. Står M62B44 i denne. Senk og soting er vell det første jeg blir å se etter. Byttet i all hovedsak pga familieforøkelse. Alle familiebiler trenger ikke være kjip. Er noe rust, men det blir det med årene uansett. Planen er å få lakkert hele bilen. Er også pixelfeil på speedo og AC, noen som vet hvordan man kan fikse det? Slik så den ut når jeg henta den: Krasjet oktober 2013: Delebilen: Nå(september 2014): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Spennende! Vi krever fler bilder og en liste med planer E38 har så utrolig potensiale selv med et så nydelig design fra BMW sin side. Gratulerer med flott bil! *misunnelig face* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Gratulerer med flott BMW. Jeg vurderte og dra og se på denne før jeg dro ok kjøpte den jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Takk til dere begge! Skal få laget en liste når jeg har en pc tilgjengelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Gratulerer med 740. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Takker Har lagt til ett par bilder i første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Se der ja Flott bil du har fått deg, misunner deg på motor og setene, har også sansen for de felgene Pøs på med info, bilder og videre planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Jeg Liker også de felgene. Jeg har en sånn selv. Ligger i reservehjulsbrønnen i bilen min. Lå i 740'n når jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Gratulerer med kjempeflott bil! Liker også Style 37 felgene. Sitter som et skudd på E38, dog er jo ikke et par sett spacere å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Men de originale er vel kun levert i 18"? Dem i 19" hadde vært helgromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 BMautosport.co.uk selger 19" replicafelger. Ellers er nok 18" det beste kompromi for å bevare komforten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Felgene kunne gjerne vært ett hakk større ja, men er langt ifra misfornøyd! Flotte felger som passer bilen veldig bra. Er selvfølgelig noe rust på en bil som begynner å dra på årene, er ikke mye da, men skal gjøres noe med! Lurer på å lakkere hele, da i en litt mørkere farge? Klarlakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Mørkere grønnfarge er pent på E38, hadde det på vår 730i Slik: Bare si fra om du vil jeg skal fjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Ja noe slikt, veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå