Steinhar Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Blir litt kjøring nå som jeg har fått liv i den igjen, så du blir nok å se meg Så veeldig nært ut på det ene bildet ja, men det står riktig plassert. Blir vell stående litt lengre inn pga "i" på slutten (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 http://www.bmautosport.co.uk/showroom/product_info.php/new-parallel-spoke-alloys-with-deep-dish-wide-rears-inc-new-nokian-nry-tyresspecial-offer-p-4066 Veldig rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Noen som vet klaringa på ventilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Det er vel hyd. løfter uten noen form for justering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Vet ikke... Tenkte å se på det, da den (på nordnorsk) pekke litt på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Klaring på eksosen og innsprøytningen? Og hvordan tørner jeg motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Hjelper det å bytte olje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Skader jo ikke å bytte olje da, men hvis det har vært sånn lenge burde det vel kanskje gjøres noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Har ikke vært sånn lenge nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Kom lyden etter at bilen hadde stått lenge? Kan være at en løfter har drenert seg for olje. Isåfall vil deg gi seg etter litt kjøring. Det er ihvertfall ikke noe du kan justere. Hva slags olje bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Ja lyden kom etter at den sto i to uker på vent av bensinpumpe. Tenkte å skifte olje, og kanskje til en litt tykkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 helsynt. 5-30 eller tilsvarende bruker ihvertfall jeg. Har du luft i løftere ville jeg nok ikke satse på noe tykkere ihvertfall. Har du kjørt mye etter du fikk tikking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Nei har kjørt minst mulig. Prøver å bytte i morgen, så får jeg se om det blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Hvis det er en hydraulisk løfter blir de som regel bedre med en kjøretur på varm maskin og litt turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Okei, bytter olja også, da jeg ikke helt vet hvor lenge det er siden sist den ble bytta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå