Steinhar Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Tok en sjekk på spylervæsketank, da den lekker.. Mangler en pakning eller noe (?) : Ene parklyset tok kveld, så bytta begge pærene. Har også tatt en grundig vask skal prøve å få bytta olja i løpet av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Bildet ble oppned, men nederst (øverst på bildet) på den til venstre skal vell ha en lik som den andre? Var ihvertfall der lekkasjen var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Har vært i flytting, så bilen har stått en del.. I morgen reiser jeg offshore, så det eneste som blir gjort før det er en skikkelig vask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Da har jeg bestilt såkalte ribbon sølv kabler til lcd i speedo og ac. Noen som har vært borti sånt? Er også på utkikk etter felger til vintern, om noen vet så skrik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Nye kabler til LCD og AC? Skjønner ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 Altså, lcd displayet i speedo og den som viser temp på varmeapparatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 pixelfiks har bytta i begge deler som du har bestilt til nå. veldig fornyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 Ja! Gleder meg til å se hva jeg har temperaturen på, og hvor langt bilen har gått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Us modul er også bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Har veldig lyst på litt lavere bil.. Vil dette passe med orginaldempere? http://www.partsandretards.no/senkesett ... nkefjaerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 før den prisen å før all del ellers, anbefale æ senkesett med dempere, eller coilovers:p bli tel å ødelegge demperan me senkefjær til slutt, å da blir bilen ræva å kjøøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Coilovers blir i laveste laget for min del... Fette usekker her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Coilovers blir i laveste laget for min del... Fette usekker her. dette er jo litt feil, må ikke nødvendigvis skru bilen dønn i bånn bare fordi man kan. se på 740av sin bil f.eks er jo ikke noe overkill senk på den selv om den har coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Muligens jeg som har en egen mening om coilovers Er bare redd for at det skal bli stivt som faen, og for lavt, da jeg har planer om å bruke bilen inn vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 justert på normal høyde, så er det jo helt greit men ta en kikk i 740av sin tråd, han var jo fast bestmt på og ikke kjøpe coilover han også en gang i tida men ble det til slutt alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå