Steinhar Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Så det nå, men jeg er enda usikker.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 H&R fjører er god kvalitet. coiloversene mine er stiv uansett hva høyde jeg har, lowtec 9.2 sett. grunnen til dette er at fjøren står hele tiden i samme høyde, mens høydejusteringen er ved å vru hele demperenheten opp eller ned i egen hylse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Da var us modulen kommet! Begynte selvfølgelig å regne når jeg holdte på.. Dugg :-\ Plastidippen tok kjerringa med statoilhøytrykken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Nice! Hvordan er det med kobling av modulen egentlig? Fulgte det med pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Niks, orginale pærer. Kobla meg på plussen til parklyset med strømtyv. Og kappa pluss på blink og kobla modulen på begge endene som jeg kappa.. Dvs at det er to ledninger på ene siden og en på andre siden av modulen. Hvis du skjønner Kan ta bilde så skjønner du sikkert mer! Har også fått deler til lyd displayene, men tør ikke bynne på det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Blinklys lyser som parklys og blinker når du skrur på blinklyset nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Ja, blinklysene funker som normalt, derfor man kobler modulen på begge endene av plussen som man må kappe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Ok. Hvor sterkt lyser blinklysene som parklys da? 100% styrke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Vet ikke i %, men det er ikke full styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Ok. Var det jeg lurte på se. Sett biler med full styrke. Min bil er sånn orginal. Altså om jeg tar ut et parklys. Så begynner blinklyset og lyse. Tror det lyser 30-40% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Jepp, var samme på coupeen min. Men da slutta blink å lyse når jeg satt på kjørelys, nå lyser blink uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Ok. Mine slutter også med kjørelys på. Slik er min med park på. Syns dine så sterkere ut. Men er kanskje fordi blinklysene dine er større. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Sikkert fordi de et større ja. Den går vell i "nødmodus" når du tar kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Skjer ingen ting med noe som helst om jeg kutter ut et parklys. Bare varsel i dash at parklys mangler. Og blinklyset på den siden tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Niks, orginale pærer. Kobla meg på plussen til parklyset med strømtyv. Og kappa pluss på blink og kobla modulen på begge endene som jeg kappa.. Dvs at det er to ledninger på ene siden og en på andre siden av modulen. Hvis du skjønner Kan ta bilde så skjønner du sikkert mer! Har også fått deler til lyd displayene, men tør ikke bynne på det enda Okei, skjønner Ta gjerne bilde av modulen osv ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå