Spiff Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Har du vurdert BMautosport sine 19" parallelfelger? link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Har du vurdert BMautosport sine 19" parallelfelger? link? fant de nå, men de er nok utsolgt og ingen dato på når de får inn nye, 8,5 og 9,5 i bredde. får jo vurdere de, skulle helst hatt enda breiere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Fant de jeg også, bred nok for meg, så blir å følge med på når de har fått inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 steinar, æ synes style 95 felga e meget kledeli på en e38;) Men da må den være lav! vess æ ikje huske heilt feil hadde du sånne på din $piff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Støtter forslag om Style 95! Ser porr ut på e38 med riktig senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 steinar, æ synes style 95 felga e meget kledeli på en e38;) Men da må den være lav! vess æ ikje huske heilt feil hadde du sånne på din $piff? jau, kjører på style95 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Style 95 er kledelig på E38, men begynner dessverre å bli meget oppbrukt, jeg ville gått for noe annet (Jeg har Style 95, for de som ikke vet det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Daaaa må jeg vell ha ny starter, er offshore, men mtp det fruen har sagt tror jeg det må til. Surt å være på havet når sånt skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Hva er symptomene da? Vet at disse bilene "spiser" batteri, og at når spenningen på batteriet blir lavt nok, så vil ikke bilen prøve på å starte engang. Selv om du har full kupé belysning og radio virker og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Ut av det fruen har sagt: den prøver å starte, men må dra i 3-4 sek før den starter.. Noen ganger prøver den ikke i det hele.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Hun har vært inne på verksted, de skulle ha 1300kr timen for å ta diagnose, er det virkelig så dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Hun har vært inne på verksted, de skulle ha 1300kr timen for å ta diagnose, er det virkelig så dyrt? nei, tror jeg betalte 3-400kr sist jeg fikk tatt diagnose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Okei.. Får vell gjøre det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Som 740AV sier, har batteriet blitt sjekket? Jeg fikk startproblemer når det ene av de to batteriene ble dårlig. Kunne ha flere mislykkede startforsøk før den plutselig virket bortimot normalt. Lav spenning forårsaker utrolig mye rart på disse. 740AV, Når du sier at dem spiser batterier, har du og opplevd dette? Noen teorier om årsak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Okei, får prøve å hive det på ladings å se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå