APedersen Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Sa ikke dem hva det kunne være? Kan vel godt være coilene om det har vært byttet plugger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Jeg er offshore, så nei jeg har ikke prata så mye med dem desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Tennplugger har jeg ikke skifta, vet ikke hvor gamle de er heller, men er vell neppe det. (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Er sikkert coilene som dem sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Japp, skifte de så fort jeg har kommet meg hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Du har M62B44 ja? Er vel en coil per sylinder der også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Ja og ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Er det noen fare å bruke coil ulik de som står i? Evt vet hvilke coiler som står i? Tenkte å få bestilt nå så har jeg det kanskje til jeg er hjemme igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Nån som har ei hjelpende hode, å ka gi mæ delenr på coilan t han steinar? Skal sjekke om æ har så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Det absolutt sikreste er jo å kjøpe originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Stemmer dette? Altså nummer på sylindere Drivers Front. Passenger Front. 5 ------------------1 6 ------------------2 7 ------------------3 8 ------------------4 Steering wheel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 d dær må du finne ut av ka som e 1,2,3 så kan vi bytte når du kjæm hjæm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Fant ut av det, e rett den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Da er nye coiler montert, bilen starter akkurat som man forventer at den skal! takk til summitjohnsen som hadde deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå