Mexos Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 BMW selger et ganske kurrant kit for softtop med både rens, impregnering, middel for å fjerne kvae ol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 BMW selger et ganske kurrant kit for softtop med både rens, impregnering, middel for å fjerne kvae ol Aha;) tønsberg hadde bare impregnering og ikke rens. Får se om der går ann å bestille på nett! Takk for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 BMW selger et ganske kurrant kit for softtop med både rens, impregnering, middel for å fjerne kvae ol Aha;) tønsberg hadde bare impregnering og ikke rens. Får se om der går ann å bestille på nett! Takk for innspill var dette jeg tenkte på: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... 036/230800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 da var Angel Eyes bestilt! 7000k ccfl ringer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 BMW selger et ganske kurrant kit for softtop med både rens, impregnering, middel for å fjerne kvae ol Aha;) tønsberg hadde bare impregnering og ikke rens. Får se om der går ann å bestille på nett! Takk for innspill var dette jeg tenkte på: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... 036/230800 Takk for tipset! dro på herholdt andersen jeg og kjøpte båtkalesje rens. funka fjell men har noen noe tips til hvordan få soft toppen mørkere i fargen? den ble liksom ikke så mørk som jeg hadde håpet på kommer bilde etterhvert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 ja, da var nye skilt på plass men det skulle vise seg å ikke bli enkelt å bytte. tok vel ca 45 minutter å skifte skiltet bak. det er et eller annet vedkommende som følte det var lurt å feste hele skiltet med tec7 eller sicaflex. det satt noe helt kriminelt! her kommer bilde av demontering og sluttresultat bak. kommer nye skiltholdere etterhvert. carclub'en må bare få inn flere først:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Da gravid erfart at bastø fosen går på det gylne gullhåret:p all klaring er god klaring!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Var litt av en jobb å få av det forbanna skiltet, ja... Det satt no jævlig ..men, ble bra tilslutt da Du kom deg på ferga i dag, ja? Ikke værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Har ikke fått med meg at du har laget tråd på denne! Gratulerer med flott bil! gleder meg til å se den irl Jeg skal nok kjøre på med gode gamle green clean fra chemical guys når jeg skal gjøre samme jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 ja, da var nye skilt på plass men det skulle vise seg å ikke bli enkelt å bytte. tok vel ca 45 minutter å skifte skiltet bak. det er et eller annet vedkommende som følte det var lurt å feste hele skiltet med tec7 eller sicaflex. det satt noe helt kriminelt! her kommer bilde av demontering og sluttresultat bak. kommer nye skiltholdere etterhvert. carclub'en må bare få inn flere først:p[ Bilde ] Hahaha. Hadde dette i bagasjen så måtte hindre at det vibrerte. Brukte kanskje litt for mye? Men det betyr vel faktisk at de som har lakkert bilen ikke klarte å løsne skiltet bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Forresten, mitt tips til oppgradering er enten org blinklys eller sotede forran. også kjøpe nye skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 ja, da var nye skilt på plass men det skulle vise seg å ikke bli enkelt å bytte. tok vel ca 45 minutter å skifte skiltet bak. det er et eller annet vedkommende som følte det var lurt å feste hele skiltet med tec7 eller sicaflex. det satt noe helt kriminelt! her kommer bilde av demontering og sluttresultat bak. kommer nye skiltholdere etterhvert. carclub'en må bare få inn flere først:p[ Bilde ] Hahaha. Hadde dette i bagasjen så måtte hindre at det vibrerte. Brukte kanskje litt for mye? [ Bilde ] Men det betyr vel faktisk at de som har lakkert bilen ikke klarte å løsne skiltet bak Hehe:p er mulig de som lakkerte har gjort det samme som du. Det så ganske blankt og nylakkert ut bak der. Kan ikke se at det er noen lakkskjøter heller:p men det var helt sjukt jævlig å få av!! Det ser ikke sånn ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Forresten, mitt tips til oppgradering er enten org blinklys eller sotede forran. også kjøpe nye skilt Det blir nye blinklys foran og på sidene, men det blir ikke originale oransje. Er ikke umulig at det blir sotede. Skilt er jo på plass alt da;) må få tatt noen bilder med alle tønsberg gutta en dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 hehe studerte bildene på første siden uten å tenke men da er det jo i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Andre blinklys blir bra, så lenge de ikke er oransje Er ikke helt med på at det erpent med oransje blinkers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå