///Kristian Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Vaskelist på koffertlokket hadde vært pent da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Vaskelist på koffertlokket hadde vært pent da det er jeg enig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Andre blinklys blir bra, så lenge de ikke er oransje Er ikke helt med på at det erpent med oransje blinkers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Andre blinklys blir bra, så lenge de ikke er oransje Er ikke helt med på at det erpent med oransje blinkers... Har du noen liggende da? Så er jeg åpen for å testmontere å se hva jeg synes da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 hehe tenkte på klare blinkers til deg da, men få vekk de "lexus" greiene som står på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 hehe tenkte på klare blinkers til deg da, men få vekk de "lexus" greiene som står på nå da leser vi på samme side;) som tidligere eier har nevnt her, så er jo festene på de som står på nå knekt, i tillegg er det sprekk i det ene blinklyset som lager kondens. så de blir nok byttet ut relativt kjapt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 se hva som kom i posten a gitt!! blir montering til helga. kommer også xenon rett rundt hjørnet. venter bare på levering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Blir bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 kult! skal skru litt bil i helgen jeg å, kanskje ta den photoshooten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Det tror jeg ikke jeg rekker Glenn. Bilen trenger enn real shine nå. Neste helg derimot, da tenker jeg det ser lysere ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Da er Angel Eyes montert. Var en h*****es jobb! Men nå er det gjort! Ble knallbra;) 8000k ccfl ringer. Mangler bare xenon nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Ser skikkelig sinna ut nå ble kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Ble kjempebra:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Dette ble skikkelig tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Dette ble skikkelig tøft er veldig fornøyd med resultatet! tror det blir enda penere når xenon kommer på også, slik at det ikke blir fargekræsj:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå