///Driftking Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 ja, da har jeg handlet nytt deksel som ligger under vindusviskerne, i og med at den gamle er drit stygg! også har jeg fått ordnet meg ny frontrute på hurtigruta carglass i tbg fordi min er sprukket nede i det ene hjørnet og plenty med steinsprut i den. fikk den til 1500,- gjennom kjentfolk! ikke verst! den nye ruta blir montert førstkommende onsdag og da monterer hurtigruta også det nye dekselet i og med at dette ligger litt opp på frontruta;) blir bra!! har også kjøpt nye vindusviskere for anledningen:p bilder kommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 hadde litt tid til overs i dag, så da ble det en liten motorvask. tror aldri det er blitt gjort oppi der før:p det første som skjer er jo at panserpumpe nr 2 også skulle ta kvelden. den første var gåen fra før. derfor den dunken som holder panseret på bildene. så nok en ting på "to do" listen. legger ut noen bilder av motorrommet ferdig shinet, samt sprekken i frontruta og dekselet som skal byttes til onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Ble noe helt annet oppi det motor rommet nå enn da jeg fikk se Du er flink gutt å står på hehe Men nå må vi få til en shoot snart mase mase mase hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Ble noe helt annet oppi det motor rommet nå enn da jeg fikk se Du er flink gutt å står på heheMen nå må vi få til en shoot snart mase mase mase hehe takk takk kjempehyggelig med skryt! gir bare mer motivasjon til å fortsette!! er veldig med på en shoot til neste helg, for da skal jeg og ///kristian polere litt bil;) hadde det vært mulig å få med han fotografen dere har brukt de siste dagene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Det hadde vært gøy med skikkelig fotograf! hvis en stakkars 530 får være med på shoot da, selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Motorrommet ble pent, Lars:) Keep up the god work:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Ole er helst sikkert klar for mere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Ole er helst sikkert klar for mere bilder Det er flott:D glede seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Motorrommet ble pent, Lars:) Keep up the god work:) Takk takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Da var bilen levert til ruteskift! Og dette må jeg kjøre rundt i for dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 JA! da var endelig frontrute byttet!! fantastisk deilig;) gjorde seg med å få nytt deksel over coupefilteret også. bilen ble "nyere" på sett og vis! i tillegg ble forrige lørdag brukt sammen med ///Kristian her på forumet, hvor vi vasket, maskin polerte og vokset bilene våre. til dette ble det brukt maguiars proff serie beregnet til bruk med maskin. så nå er bilene sommershinet!! vi tok lite med bilder siden vi skulle ha en shoot med glennglenn og kny fra forumet utover kvelden. venter fremdeles på litt bilder derifra. men har et bilde fra den kvelden, dette kommer nå. må på forhånd si tusen takk til hobbyfotograf ole marius lund for dette fantastiske bilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 flere bilder fra photoshooten med glennglenn, kny og ///kristian som lovet. ser det at jeg må få meg noen andre felger og få bilen litt ned i bakenden:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Frekke bilder, av frekke bilær:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Frekke bilder, av frekke bilær:D ENIG!! mega fornøyd med bildene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Tøffe bilder av lekre biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå