Andy520iA Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Hvorfor solgte jeg E36 min hehe. Konge bilder av nydelige biler. Alt rett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Hvorfor solgte jeg E36 min hehe. Konge bilder av nydelige biler. Alt rett:) Takk Takk! alltid hyggelig å høre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Tøffe bilder av lekre biler Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 ja, da har jeg opplevd det samme som mexos da han hadde bilen. kjørte på litt humplete vei, å da datt jaggu blinklysa foran ut dette pga at alle festene er knekt:( så i morgen blir nye blinklys og panserpumper bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Da tror jeg du kan bestille deg ei brukt lykt fra koed i samme slengen Jeg mistet to stk, du har mistet en og gudene vet hvor mange eierne imellom har mistet Uansett godt å se at denne bilen blir tatt godt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Da tror jeg du kan bestille deg ei brukt lykt fra koed i samme slengen Jeg mistet to stk, du har mistet en og gudene vet hvor mange eierne imellom har mistet Uansett godt å se at denne bilen blir tatt godt vare på hehe:p du sier noe der. var ute og inspiserte festene på selve hovedlykta nå, å de ser fine ut.. så skjønner ikke helt hvorfor disse festene driver å tar kvelden på blinklysa egentlig:p må finne på noe lurt når jeg monterer de nye. både lykter og panserpumper er bestilt må jo ta vare på et så flott utgangspunkt vettu!! du gjorde jo en god jobb med den selv har jeg jo lest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Xenonkitt montert i dag:D det gjorde seg!! legger ved før og etter bilde. dårlige iphone bilder btw! før: etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Hovedlysa da? Er jo de en trenger Xenon i Hvordan er Check kontrollen etter montering? (Tror kanskje den kun går på nærlysene). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Hehe:p kommer nok etterhvert;) det er som du sier, check kontrollen reagerer ikke på xenonpærene:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 Dårlig med oppdateringer om dagen, men nå kommer det en liten;) måtte bytte hjul lager på tirsdag. Hele dritten sa takk for seg uten forvarsel. Så det resulterte jo i at jeg må bytte skiver og klosser bak også, siden skiva ble bøyd:( også har jeg kjøpt litt lykter og lister av glennglenn her på forumet. Så kommer noen bilder etterhvert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 som lovet kommer updaten, dog sent:p hjullageret tok kvelden som sagt, fant ut dette ved et lite smell også kom det en konstant skraping fra høyre bakhjul. skjønte fort greia.. legger ved et bilde av hvordan skiva ble seende ut. nye skiver og klosser er kjøpt inn men ikke byttet enda, grunnet manglende tid. som dere sikkert husker kjøpte jeg nye blinklys foran, disse er nå byttet ut igjen med smoke blinklys:p fant ut at jeg skulle legge biltemas variant av lamin x på tåkelysene å da ble blinklysa litt lyse. byttet også di som sitter i skjærmene;) blinklysene kjøpte jeg av Glennglenn, helt ubrukte! men så kommer jo vinglepetter da.. etter å ha lagt "lamin x" på tåkelysa synes jeg hovedlyktene ble litt lyse, så hva gjør man da? JO! man legger jo selvfølgelig "lamin x" på disse også! det ble grisebra! men nå synes jeg kanskje blinklysa ble litt lyse igjen:p her kommer bilder Bremseskiva blinklys byttet "lamin x" på tåkelys "lamin x" på hovedlys og tåkelys fra siden (da skjønner dere kanskje hva jeg mener med blinklysene) "lamin x" forfra. da synes jeg ikke det er noe problem med blinklysene.. hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Ser veldig bra ut:) Må få malt over de røde caliperne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 ja! da tok hjullageret kvelden på samme side igjen, på onsdag som var.. så nå har jeg vært hos mekanikeren min å fått byttet hjullager og spindel. også byttet jeg skiver og klosser i samme slengen. og for en gangs skyld har jeg bilder fra mesteparten av prosessen dog iphone bilder.. se her: gammelt hjullager: gammel spindel: nytt hjullager (ikke presset på plass vel og merke): ny spindel: nye skiver: nye skiver og klosser: og et stemningsbilde fra i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 jaja, dette var jo litt av en oppdatering av forumet! tommel opp for ny layout, men dessverre viser dette seg å være den mest knotete oppdateringa i historien spør du meg.. her er ett eksempel, kan noen være så snill og fortelle meg hvordan man endrer overskriften til tråden nå? står jo uppdate s.5, men pga utvidede sider er jeg jo ikke lenger enn på s.4... mulig det bare er jeg som begynner å bli gammel og lite teknisk anlagt, men synes dette var veldig lite brukervennlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Kan ikke fortelle deg det, dessverre.. Prøver å orientere meg selv her ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå