aambakk89 Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Hey, skal bytte hjullager forran på e34n min. Er dette vanskelig? hva bør jeg evt passepå når jeg skifta det? Takker for evt svar:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haug530D Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Det beste er vel å skru av hele demperen og legge det i en presse, da spindelen er fastmontert på demper på E34. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerErik Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Må ha en avdrager og en ganske stor moment nøkkel, de skal draes til med 280-290nm, de pleier ikke å sitte så hardt på spindelen. Har bytta flere hjullager, går veldig greit uten å ta av fjærbeinet, tror faktisk det er enklere å la det være montert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azeton Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Du lar alt stå på bilen. ta kun av bremse delene. så trekker du bare hjullageret rett av. Er omtrent like lett som og bytte olje på motoren Link to comment Share on other sites More sharing options...
aambakk89 Posted June 3, 2013 Author Share Posted June 3, 2013 ok, varierte svar, men takk:p hehe Avdrager? du mener TERS? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerErik Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 er en fordel å ha noe lignende denne: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verkt ... er-203402/ da det hender de sitter litt fast i spindelen:-) går nok mest sansynlig uten også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts