bmwjohn Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 hei. jeg har noen spørsmål angående ombygging fra liten skjer i bmw e61 04 mod til den store skjermen med annen type knappebetjening i konsolen. spørsmålet er om jeg kan plukke ut skjermen og knappene av en vraket bil med større skjerm og sette inn i min bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 I utgangspunktet ja, men du må koble litt om, samt kode dette. Det trengs også en modul for å kunne bruke navigasjonsdelen, samt litt jobbing med dekselet til klimapanelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjohn Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 I utgangspunktet ja, men du må koble litt om, samt kode dette. Det trengs også en modul for å kunne bruke navigasjonsdelen. regner med jeg trenger ledningsovergang man får kjøpt, eventuelt med koding innlagt ? hvilken styreenhet må man ha da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Om du kikker i denne tråden finner du svar på det meste (bruk linkene i bunn). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjohn Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 takk for svar den siden så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjohn Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 lurer på en ting til med d samme jeg driver å skriver her plukket ut radio og div i dag bare for å se, da så jeg at høtalerledningene til framme var kuttet og sett på en kontakt, pluss at det lå en ledning der med strøm fra sigarettuttaket og to ledninger til som jeg ikke fant ut hvor gikk. lurer på hva dette er til ?? noen gode tips. var også en ekstra tykk ledning bak der, ligna på antennekabel samme kabeln som den som går inn på venstre side sett bak på radioen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Vanskelig å si hva det kan være, men det høres ihvertfall ikke originalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjohn Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 nei, det ser ikke orginalt ut heller ;P hadde vert artig å funnet ut hva dette har vert koblet til før. kan det ha vert noe tlf greier etter som det ser ut til denne dingsen som har stått der har vert koblet til høytalerne framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Det er nok godt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thhaugland89 Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Du trenger ingen modul for og bruke navigasjonen. Du trenger antenne, jeg kjøpte min på ebay. Så trenger du navi dvd. Du vil få et problem med softvaren din, ved pgv oppdatering, hvis cccen er fra en annen bil, serienummeret dit vil kræsje med cccen sit. Så du får aldrig kodet den inn i bilen. Så ved softvareoppdatering må du koble fra ccc. Ellers er det ingen problemer du kan kodet aux, mp3 og det du trenger uten problemer, men er akkurat dette med de nummerene de kan ikke endres desverre. Mvh T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Om du bygger om til CIC (den nye typen) som jeg forstod trådstarter ville så trenger du det jo. Skal du bytte til CCC trengs ikke dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thhaugland89 Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Det er også veldig viktig og skifte kontroller hjulet. Det du har vil ikke virke du trenger kontroller med delenummer 6941801. Den er magnetbasert. Helt forsjellige. Tok meg 3 måner og finne ut hvilke kontroller jeg trengte. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thhaugland89 Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Okei da har jeg misforstått trodde dette var ccc navi pro. Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå