Nytern Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Jeg har nok fått solstikk, men jeg slenger den ut læll.. 1981modell, påkostet i bøtter og spann i mitt eie! Positivt: +Rimelig bra for rust, har noen flekker men veldig lite i forhold til mye annet der ute. +Påkostet mye iløpet av de siste åra. Komplett eksos, dynamo, varmeappvifte, bremseklosser, bærekuler ++++++. +"Stylinga" følger med +Veteran! +Eu godkjent +Kulhetsfaktoren, alt du ser følger bilen. Den fortjener å få fortsette å være så kul, du får ALDRI! Da mener jeg ALDRI! være i fred når du kjører denne bilen +Kan startes med sveiv +Følger med en haug deler +Utrolig driftsikker, har aldri sviktet meg hverken i ekstrem kulde, varme eller med ekstreme hengerlass Negativt: -Litt dårlig varmeapp, gåen kran -Dårlige sommerdekk -Innimellom litt dårlig tomgang, følger med "ny" forgasser Alt i alt en ekstremt kul bil som vil endre livet ditt i en eller annen retning, det at den er tilnærmet gratis å eie/drifte er heller ingen ulempe. Jeg er glad i denne bilen, den selges kun for å finansiere ett annet moroprosjekt og prisen er dermed hbo 20.000kr. Slenger den på Finn iløpet av etpar dager, tenkte bare å prøve lykken her først. Brukes ofte til Sverige, dårlig vei over fjellet noe denne bilen takler med bravur! Selv fullasta som på dette bildet: Førstesida i Østlendingen og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Delt på facebook;) Sent from my GT-I9505 using Xparent BlueTapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Hohoho, herlig vogn! Jeg må nesten stille noen spørsmål selv om jeg ikke har tæl nok til å kjøpe/kjøre en slik bil. Hva gjør "FLYTT DEG"-knappen? Hvor effektiv er den? Og hvor er det nest øverste bildet tatt? Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Delt på facebook;)Sent from my GT-I9505 using Xparent BlueTapatalk 2 Haha, takker! Hohoho, herlig vogn!Jeg må nesten stille noen spørsmål selv om jeg ikke har tæl nok til å kjøpe/kjøre en slik bil. Hva gjør "FLYTT DEG"-knappen? Hvor effektiv er den? Og hvor er det nest øverste bildet tatt? Lykke til med salg! Bare gøy å kjøre denne bilen, de få negative opplevelsene jeg har hatt har igrunn vært ganske morsomme dem og "Flytt deg"-knappen er koblet til hornet! Nest øverste bildet er tatt på Tronfjell, Norges høyeste bilvei som går helt opp til toppen. 1666moh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Perfeksjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Haha, da har jeg faktisk kjøpt denna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Haha, da har jeg faktisk kjøpt denna Grattis! Rett før jeg gjorde det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå