Gå til innhold

Lada 1300s commie edition vurderes solgt.

Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har nok fått solstikk, men jeg slenger den ut læll..

1981modell, påkostet i bøtter og spann i mitt eie!

Positivt:

+Rimelig bra for rust, har noen flekker men veldig lite i forhold til mye annet der ute.

+Påkostet mye iløpet av de siste åra. Komplett eksos, dynamo, varmeappvifte, bremseklosser, bærekuler ++++++.

+"Stylinga" følger med

+Veteran!

+Eu godkjent

+Kulhetsfaktoren, alt du ser følger bilen. Den fortjener å få fortsette å være så kul, du får ALDRI! Da mener jeg ALDRI! være i fred når du kjører denne bilen :)

+Kan startes med sveiv

+Følger med en haug deler

+Utrolig driftsikker, har aldri sviktet meg hverken i ekstrem kulde, varme eller med ekstreme hengerlass :lol:

Negativt:

-Litt dårlig varmeapp, gåen kran

-Dårlige sommerdekk

-Innimellom litt dårlig tomgang, følger med "ny" forgasser

Alt i alt en ekstremt kul bil som vil endre livet ditt i en eller annen retning, det at den er tilnærmet gratis å eie/drifte er heller ingen ulempe.

Jeg er glad i denne bilen, den selges kun for å finansiere ett annet moroprosjekt og prisen er dermed hbo 20.000kr.

Slenger den på Finn iløpet av etpar dager, tenkte bare å prøve lykken her først.

20120901_183205-1.jpg

20120901_185914.jpg

20120901_181136.jpg

IMAG0330.jpg

mms697_191020101463.jpg

070720101346.jpg

IMG_0258.jpg

IMG_0265.jpg

IMG_0275.jpg

41002.jpg

516281.jpg

Brukes ofte til Sverige, dårlig vei over fjellet noe denne bilen takler med bravur! Selv fullasta som på dette bildet:

673012.jpg

386908.jpg

41849.jpg

785821.jpg

32212.jpg

Førstesida i Østlendingen og greier!

79146.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho, herlig vogn!

Jeg må nesten stille noen spørsmål selv om jeg ikke har tæl nok til å kjøpe/kjøre en slik bil. Hva gjør "FLYTT DEG"-knappen? Hvor effektiv er den? Og hvor er det nest øverste bildet tatt?

Lykke til med salg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delt på facebook;)

Sent from my GT-I9505 using Xparent BlueTapatalk 2

Haha, takker!

Hohoho, herlig vogn!

Jeg må nesten stille noen spørsmål selv om jeg ikke har tæl nok til å kjøpe/kjøre en slik bil. Hva gjør "FLYTT DEG"-knappen? Hvor effektiv er den? Og hvor er det nest øverste bildet tatt?

Lykke til med salg!

Bare gøy å kjøre denne bilen, de få negative opplevelsene jeg har hatt har igrunn vært ganske morsomme dem og :wink:

"Flytt deg"-knappen er koblet til hornet! Nest øverste bildet er tatt på Tronfjell, Norges høyeste bilvei som går helt opp til toppen. 1666moh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...