KBF Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Som overskrifta seier, eg har ein bil som knirker og rasler litt. Dette kom plutselig og eg merka dette i dag. Det som skjer er: 1: Ved sving til venstre so kjem da ein rasle lyd frå høgre framdekk mest sannsynlig etter da som eg hørte sjøl Beskrivelse av lyden er som om ein fugl av alle ting henger fast og har da litt vondt. (kra kra kra kra kra....) 2: Ved bremsing so kjem da ein lyd frå bremsane bak. Dette er nok pga at den fjøra som eg satte på bak er tilegna klipper framme, hadde ikkje den fjøra tilgjengelig då eg bytta. Beskrivelse av lyden er som den lyden ein får av å montere papirlapp på ein trøsykkel for å få "motorlyd" Begge lydane øker intensiteten ved høgare fart og lavare ved lav fart. Noken gode tips?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris11slett Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 hjul lager og vanos? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KBF Posted June 3, 2013 Author Share Posted June 3, 2013 hjul lager og vanos? Hjullager kan da jo vera, men vanos? Korleis kan den bli påvirka av framhjulet når eg svinger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lagunilla Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris11slett Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Det vet eg ikke.. men vanos lager rar lyd vis det feile den noe.. rett meg vis eg tar feil.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
glue Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 hjullager! eventuelt for lange hjulbolter bak Link to comment Share on other sites More sharing options...
LK Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Jeg ville først sjekket bremseskjoldene,det sakl lite til før disse lager et skikkelig leven... På prefacemodeller har de en krans på innsiden av bremseskivene som ofte subber borti skiva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts