BMWBølla Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Tips til alle med E36 (eller BMW generelt), og med fint anlegg i bilen... Årets sommerplate er fra en Houston, Texas rapper som kaller seg LE$, albumet heter rett og slett "E36" Med låttitler som; E36, Racing, Cruise Control, Angel Eyes og Autobahn bør det fenge interressen til mange her på forumet... Om du liker rap musikk eller ei Last ned GRATIS her; http://www.livemixtapes.com/download/22085/le-e36.html Smakebit; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 haha, genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Chill musikk. Har ikke hørt om han før, men ser han har fått meg kongen i "thedirtysouth" BunB på en låt til og med. Trodde alt annet enn draped up and dripped out Caddy var uakseptert i rap miljøet i Texas jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Kanon:-P Sent from my GT-I9505 using Xparent BlueTapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-320i Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Har vell dunket i bilene til de fleste her inne, men denne må jo også nevnes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Var ikke mektig imponert platecoveret til Frank Ocean var kulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 http://open.spotify.com/track/0bc98zmWEFP4aN2ghkdUiM Ikke verdens beste sang, men den har vært med meg på cruising på varme sommerdager et par ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Dette er jo også en oldschool classic "Benz Or Beamer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå