Gå til innhold

E30 M3 DTM speil selges!

-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

Vet egentlig ikke hva de heter eller hva de er verdt, men de er originale..

Forrige eier av bilen min monterte de med pakningstoff, men jeg vet ikke om de vanlige originale pakningene kan brukes eller om det går an og skaffe tilhørende pakninger siden de er original BMW del...

Farge: Royalblue metallic

xay0klzm2yh9nnw6inqi.jpg

m17zfslhg8l7smqsdulf.jpg

23z065the15n3zyoctem.jpg

Bud ønskes!

Kan sendes eller evnt taes med på E30 meet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet egentlig ikke hva de heter eller hva de er verdt, men de er originale..

Forrige eier av bilen min monterte de med pakningstoff, men jeg vet ikke om de vanlige originale pakningene kan brukes eller om det går an og skaffe tilhørende pakninger siden de er original BMW del...

Farge: Royalblue metallic

Bud ønskes!

Kan sendes eller evnt taes med på E30 meet!

Det der er Orginale e30 m3 DTM speil i carbon, støpt av Die vetje! Og ikke akkuradt daglig kost ;)

Orginale e30 pakninger passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, sikker på de er originale da ? Er de i carbon eller plast ?

Jeg har sett fine kopi ting med disse nr på. Blir det med støp av org.

Ah, ja det kan jo være pirat kopi-Men merkinga/nr er iallefall lik på mine orginale :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ja det kan jo være pirat kopi-Men merkinga/nr er iallefall lik på mine orginale :).

Finnes det noen info om smådetaljer du kunne gitt meg fra dine speil så jeg kunne fastslått om de er ekte eller ei?

Det er ikke meningen fra min side og selge juggel til gullpris heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå studert ene speilet og vet ikke om jeg ble så mye klokere :?

Finish først, det ser egentlig ikke ut som det er såpass bra til å være originalt når man studerer nøye, man kan se hva jeg mener i nederste hjørnet på speilet i det nederste bildet jeg la ut her.

Vet ikke helt hvordan jeg klarer å fastslå at det er carbon, men jeg kan med 99% sikkerhet si at det ikke er plast.

Det fremstår for meg som et "knallhardt og sprøtt" materiale.

Vanskelig og forklare, men kanskje litt som gips? bare mer slitesterkt såklart.. Kan ikke bøye på noe som helst noen plasser. Rikker det ikke en mm om jeg prøver og "knipe" det sammen.

Vekten på et speil er 450gram

Noen som er litt klokere på det enn meg, og kan hjelpe her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen info om smådetaljer du kunne gitt meg fra dine speil så jeg kunne fastslått om de er ekte eller ei?

Det er ikke meningen fra min side og selge juggel til gullpris heller.

Nei, det må vel i så fall være å pusse over en med fint sandpapir- da ser du fort mønsteret av carbon vev om det er ekte saker! Ellers er vel det små forskjeller vil eg tro..

Edit: Vekta du oppgir hørest feil ut, hvis eg ikke husker feil veier orginale i underkant av 300gram. Men mulig det er uten selve speilet..

Uansett, carbon kopier koster vel rundt 2-3k nye.. Og de er vel ofte det folk vil ha, pga carbon finnish. Orginale er vel somregel(alltid?) lakkert og kansje for oss litt mere spesielt intereserte ;)

Eg ga 2k for mine orginale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...