-Roger- Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Ok! 1300 er bydd og jeg slår herved fra meg ansvar om disse er originale eller ikke! Jeg vet ikke, det står BMW logo på de og det er ikke plast. Har ikke lyst og sende de frem og tilbake om den som kjøper hevder de ikke er originale etter å ha mottatt varen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Er d bra passform på de så kjøper jeg de for 1300 orginal eller ei. Bare de er hele såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Er d bra passform på de så kjøper jeg de for 1300 orginal eller ei. Bare de er hele såklart Regner med passformen er grei nok! De sto montert på bilen da jeg kjøpte den. Men jeg begynte demontering av bilen dagen etter. De er hele, men det mangler pakning som beskrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Ok send en pm om jeg vvinner budrunden, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå