w0rm Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Hei! Klima-anlegget i min 1996 520i slår seg noen ganger ikke av etter tenningen har blitt slått av. Det skjer som oftest når det regner, uten at jeg vet om det har noen sammenheng. Andre ganger vil heller ikke klima-anlegget slå seg på, men jeg regner med at dette skyldes dårlig kontakt. Hvis noen har opplevd dette før/har en mulig løsning på dette, håper jeg på svar! P.S.: Nesten hver gang jeg slår av tenningen, hører jeg en slags "tikking" i midtkonsollen. Har ikke funnet ut hva dette er, men det kan jo tyde på batteritømming. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Det kan være defekt klima panel eller motsatand på viften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Er nok mest sannsynlig motstanden i vifta. Søk på viftemotstand e39 så finner du mange tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w0rm Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Takker for svar, dette gir mening. Skal nok få orden på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Samme problemet har eg på min. Tikker forde om eg har tatt nøkkeln ut av tenninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå