Logitech663 Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Yo Har et spørsmål til dere. Har bmw uten M pakke på. Har sett en del på M Fronter på nettet. Vet dere om det er like fester på M Fronter og vanlig front. Så jeg bare kan kjøpe en M front og sette på bilen min. Har en e93. bmw (3 serie) 2007. Vis dette går ann og det er noen som selger m fronter. ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darqroot Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Skal passe rett på, du kan kjøpe m front hos f.eks gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Passer rett på ja, får kjøpt komplette pakker også på feks. gs, koed osv... sist jeg sjekka pris 13000+ for komplett sett med alt du trenger. dette til e91 mulig annen pris til e93? er iallefall andre fangere til e92/3 enn til e90/1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logitech663 Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Eller spar ufattelig mye penger ved å handle samme varen på for eks. Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå