Logitech663 Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Yo Har et spørsmål til dere. Har bmw uten M pakke på. Har sett en del på M Fronter på nettet. Vet dere om det er like fester på M Fronter og vanlig front. Så jeg bare kan kjøpe en M front og sette på bilen min. Har en e93. bmw (3 serie) 2007. Vis dette går ann og det er noen som selger m fronter. ta kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darqroot Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Skal passe rett på, du kan kjøpe m front hos f.eks gsbildeler.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
eilefsen Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Passer rett på ja, får kjøpt komplette pakker også på feks. gs, koed osv... sist jeg sjekka pris 13000+ for komplett sett med alt du trenger. dette til e91 mulig annen pris til e93? er iallefall andre fangere til e92/3 enn til e90/1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Logitech663 Posted June 3, 2013 Author Share Posted June 3, 2013 Takker for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Eller spar ufattelig mye penger ved å handle samme varen på for eks. Ebay Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts