A.stene Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 Jeg har en e39 2002 som har lys og regnsensor, men når lysbryteren står på auto lyser det ikke i lyktene. Straks det blir mørtk lyser nærlysa og angle eyes. skal ikke angle eyes`a lyse konstant på "Auto"? D vil si at når jeg kjører med bryteren på auto har jeg ikke lys på bilen før det blir mørkt, eller jeg kjører inn i en tunnel.
aloebiz.net Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 På min e60 fra 2004 er det samme som på din bil.. Så det er nok riktig på e60 kan jeg sette på dahtime running lights men da lyser bare nærlysa meg angel eyes hele tiden med brytere i auto. Skal bare angel eyes lyse må du sette på parklys
A.stene Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Skrevet Juni 4, 2013 Men skal det ikke være lys i hovedlyktene uansett? Har sett nyere bmw der ringene lyser, men ikke nærlysa, ikke før det blir mørkt eller når jeg møter de i evt tunell. Er e39 med facelift fra 2001 originalt med angel eyes?
aloebiz.net Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 Ja nyere biler fra 2007 har DRL lys Den autofunksjonen du snakker om uten lys på dagen gjelder i Tyskland der det er lov å kjøre uten lys på dagtid.
A.stene Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Skrevet Juni 4, 2013 Stemmer, ringte bmw forhandler og undersøkte det. De hadde aldri hørt om lyssensor på e39, men sjekka opp i vognkortet på bilen viser det jo seg at det er importbil og det kunne hende at de fikk til å omprogramere lysene slik at det blir likt som på nyere biler:) Skal det være, Så skal det være:)
Alpejohn Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 Aldri hørt om lyssensor? Blir bare mer og mer imponert over verkstedene nå til dags.. Vet snart ikke hvilke biler dem skrur på. Du har bare en muliget, og det er og kode "canada" DRL. Dvs at fjernlysa lyser med redusert styrke. Da får du lys på dagtid. Men det som er litt mongo er at dem lyser selv om du slår på parklys og grøftelys så vil du fremdeles ha lys i fjernlys, helt til du slår på nærlys. Jeg laget en tråd med noen bilder ang dette for et par år siden, der vises ikke med kun DRL, men jeg hadde parklys på også. viewtopic.php?f=1&t=197862&p=2091946#p2091946
A.stene Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Får man lys på fjærnlysa uansett? jeg er ikke spesielt lysten på det. finest med bare ringene..
Fire^^ Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 min er også 02mod men min er ikke import, er ikke lys på den heller når du har på auto
Alpejohn Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Får lys på fjern med DRL ja. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
A.stene Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Skrevet Juni 9, 2013 Det er no bra teit, men ok. Får gi det et forsøk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå