Anderspr0 Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 Hei! Har denne frontfangeren Er dette M-tech eller M3 (er det akkurat det samme?)? Vanlige grøftlys eller slike med prosjektor? Vil slik Hamman deksel passe overens med de lysene jeg har nå?
BrilleBjørn Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 Det er ikke M-tech iallefall, tipper det er en M3-replica sak. Vanskelig å si hva som vil passe av lykter, hørt med GS? Mener de selger M3-replica fanger.
awt Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 Det er en M3-kopifanger ja. Mener på at tåkelysene er like som på M-tech-fangeren, men er bare til å søke på tåkelys til M3. Hadde det vært for fem år siden hadde jeg sagt prosjektorlysene, men nå er jeg blitt litt kjedligere så min stemme går til de vanlige. Dekslene du limer inn vil fungere fint (jeg har forøvrig noen til salgs for en billig penge ).
Anderspr0 Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Skrevet Juni 3, 2013 Okei, ser aldri forskjellen på de tenker på splittere, vet ikke om det kler bilen Pris på deksel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå