Matsmeisel Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Hallo! Da har jeg endelig blitt medlem her. Burde vel strengt tatt blitt det før siden jeg har kjørt Bmw i mange år nå. Er en Bmw entusiast som alle andre her inne med en svakhet for 3-serie, da spesielt coupe utgavene. Det skjedde noe med meg da jeg kjøpte min første e-36 325i. Makan til kjøreopplevelse i en bil til 60 000,- skal man lete lenge etter. Så siden den gangen har det gått i Bmw. Dere skjønner sikkert hva jeg mener Ser frem til å dele info og erfaringer samt dra nytte av andre sin kunnskap og erfaringer her inne. Lager en tråd om min e-92 320d M-sport. Har ikke gjort veldig mye med bilen, men det er da gjort noen forbedringer: Montert justerbart senkesett Sotet rutene helt frem pluss en god slump av frontruta : Bakre eksospotte med oval tut er byttet ut med to runde 20" Schmidt Revolution Phanthom felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsmeisel Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Fant også igjen noen bilder av tidligere biler. Hadde jo vært hyggelig å høre om noen av dere eier eller vet noe om disse. 330d 03' 320d 04' 325i 94' 325i 91' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Fin nåværende bil og biler du har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsmeisel Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Automote/Geir coupe å se til pen bil med fine hjul, liker de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsmeisel Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Automote/Geir coupe å se til pen bil med fine hjul, liker de Stemmer nok det takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsmeisel Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Presterte å kjøre på rådyr her om dagen og bulket en felg. Så nå er jeg på utkikk etter nye, men jeg klarer ikke bestemme meg. Noen forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsmeisel Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå