M3 Yngve Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Hva med 4 hjuls kontroll da Bjarne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Gjøres på nye Mekonomen Rabbenkroken bilverksted i porsgrunn. Som har tilpasset løftebukk for lave biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Her følges det med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Må desverre skuffe litt her- tiden og interessen har ikke helt strukket til i det siste så jeg har ikke fått gjort noe særlig. siden jeg måtte selge e46 m3 banebilen og e46 facelift m3'n når jeg var hjemme nå blei dette prioritert. Men jeg har i allefall fått hentet Nitron V3 coilovers'a fra NordicMotorsport.com - og jeg må si at han skuffer ikke der! de er helt råe ! jævli kul finish på de og ! tok et bilde i det jeg skulle til å montere disse- meeeen så var det så sykt fint vær og jeg skulle snart på jobb igjen så jeg endte opp med å dra på vannet i stede har montert noen studs jeg tenkte jeg skulle ha på for å lette hjulskift osv. men er litt usikker på om jeg stoler på disse alikevell- kjøpte de på ebay og hadde vert fryktelig bittert om de ga etter. er på utkikk etter et felgdesign jeg kan kjøpe i 19" og 18" som er like. noen som har noen gode forslag til det som ikke koster skjorta ? skal i utgangspunktet ha et sett 19" (2x9" og 2x10" )også 18 stk 18" i 9,5" eller 10". det var alt for nå- så håper jeg at jeg får jobba opp litt arbeidslyst mens jeg er på jobb nå slik at jeg kan få bilen kjøre klar for rudskogen i september hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Nytt hus tar sitt på tidsskjemaet ! men har endelig fått lagt inn noen timer i verkstedet og fått delvis montert understellet. fikk ikke montert ferdig bak pga litt for små hylser til festet i bunn :/ Planen nå er å få på understellet og hatt en 4 hjulskontroll og få prøvd driten på rudskogen på gatebil ! er så spent på hvordan denne kassa er i aksjon nå ! har også vert på SSP å hentet mere carbon godterier fra Vorsteiner en nyydelig CSL luke som var helt rå ! passform og vekt var utrolig ! Luka før monterin luka montert Prøvde ta bilde av der hvor bolten ikke passet, så må enten ha en tynnere bolt eller borre opp hylsene i bunn av coiloversa. Foran passet det som en varm kniv i smør eller noe annet som passet bra ! trengte ikke spacer eller noe! digg ! Lurer på å feste de eksterne tankene på en frekk måte inni bagasjerommet så de er inne i bilen i stede for i nærheten av eksos eller roterende deler. trakk slangen gjennom luftekanalene baki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Liten filmsnutt fra testing av nye oppsettet https://www.facebook.com/photo.php?v=618946841479279 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 åhhhhhhh, for en lyyyyd av den motoren!!! Begynte å smile skikkelig!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 åhhhhhhh, for en lyyyyd av den motoren!!! Begynte å smile skikkelig!! :D fælt å si det, men dette er 2 timer siden, JEG SMILER FORTSATT !!! fy faen å den lyder ! V8 ///M ! The best a man can get ! EDIT : På lukket bane selvfølgelig og alt det der ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Asfalt er asfalt, haha, så lenge du ikke satte noen i fare så kan du ha gjort det hvor som helst for min del Forstår deg godt at du enda smiler, grom lyd... jeg vil også ha.... hehe! Enjoy the moment and the moments to come, sir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Endelig har jeg fått prøvd bilen skikkelig ! Pakket bilen med 22 nye dekk og i håp om å få en bedre suksess enn jeg hadde på våler ! Bilen funket som faen ! gikk som en drøm, enorm lyd og girkassen er jo helt sinnsyk !! Eneste problemet jeg hadde var at fremdekkene var for dårlig og jeg understyrte VELDIG. Noe skyldes også at jeg må få justert forstillingen litt og. legger ved noen bilder jeg fikk tatt og håper at en og annen har flere av bilen i action ! høyre bakfanger feste røyk når ene dekket sprengte så det ser litt dumt ut på noen bilder når den henger ut bak :/ men slik er det nå bare. Plastidippet panseret for å få sort topp og rød bunn kombo Hentet inn 16 nye dekk i tillegg til de 8 jeg hadde igjen fra før så det skulle bli riiiikelig Fikk låne bil fra Rabbenkroken Bil (Mekonomen) i porsgrunn som sponser meg med utstyr og assistanse. Spesiell takk til Guttakrutt som lot meg låne plass i Depotet demmes siden vår buss enda ikke har blitt klar Man så lett dekkrestene på den matte røde lakken ! Action shot fra Sviddgummi Noen som har film eller bilder av bilen i aksjon tar jeg GJERNE imot ! er veldig spent på ås e hvordan den ser ut fra utsiden ! Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sto0one Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Veldig grom bil! Må følge med her:) Ser for øvrig for meg den turen fra Lillestrøm til Grenland da du kjørte uten bakpotte. Hørtes vel ikke akkurat ut som en Toyota Prius som kom kjørende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Ser bakskjermen fikk seg en knekk ? Awesome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Var heldigvis bare festene til bakfangeren som røyk det går an å fikse så det er ikke så stort problem problemet er at det ser helt jævli ut på alle bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 Bilen vurderes for salg grunnet plass og tidsmangel til å gjøre denne slik jeg vil ha den ! enten slik den står eller evt. nylakkert i ønsket farge. med alt litt eller ikke noe ekstra utstyr. ! kan minne om noe tilgjengelig utstyr: Ess VT 625 presse med ESS software for diagnose og remapping. Nitron V3 coilovers Komplett Manuell kasse med mellom aksel etc for ombygging. bare dette har nypris på over 160 000,- seriøs interesse kan taes på PM. helt konge bil for timeattack, fungerer MEGET godt for gatebil kjøring og. kun gått 23 000 miles!! 2008 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 så denne på gatebil i juli, og synes bilen var inni hæ***** jæv** f*ttetry** tøff!!! Begynner å bli så mye fete biler i norge nå! Likte alt på bilen jeg, både interiøret, utvendig farge, ALT Bjanne reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå