Bjanne Skrevet November 14, 2013 Forfatter Share Skrevet November 14, 2013 Takker for det du nå skal ikke jeg ta på meg noe cred for utseende da jeg kjøpte denne slik bilen skal selges nå så den kan jo bli din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet November 16, 2013 Forfatter Share Skrevet November 16, 2013 Da har det desverre gått slik det går med mange prosjekter, planene ble for store i forhold til interessen, tiden og midlene tilgjengelig så planene for bilen er blitt kraftig reduserte og blir begrenset til normal gatebil standard. Skal være sikker å kræsje med, men blir ikke noe fullblods drifter bil. Desverre Bilen er for ny til at det "bare er" å bygge om har jeg funnet ut. jeg har rett og slett ikke tid eller ork til å sette meg inn i all elektronikken som må forandres på, og jeg gidder ikke å bare kaste sammen noe å få det til å funke. Får heller se med tiden om interessen kommer tilbake Planen videre nå er i hvertfall å: Fjerne 90% av alcantaraen inne i bilen utenom i dørsidene. NMS Extrem halvbur er under produksjon. Lage til nye setefester og belte fester til 4 punkts belter. Bilen blir hellakkert i Imola rød så fort buret er klart- buret blir også i samme farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 hmm hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Halvburet Når blir det lakkering nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Fikk en liten teaser fra NMS mens jeg satt på jobb hvis alt går etter planen blir det lakkering om 3 uker tenker jeg. Buret må bli ferdig også blir det litt pussing av bil Noen som vet om et middel en kan spraye på plastidip for å få det til å løsne? Har ikke fått på nok på kofferten så det sitterr noe inni h***** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 prøv med prickbort http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_34&products_id=188 her kan du se en som tar det på bilen Bjanne reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 Denne Blir bare stående i garasjen så hvis noen vil kjøpe den si gjerne ifra ! edit ......Bilen er nå Solgt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå