Freakshow Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Hei jeg kjøpte meg en bmw e39 530D touring, og hadde nå planer om å Senke bilen. e39 er helt nytt for meg så kan veldig lite om de, hadde planer om å bestille Coilover kit men sliter litt fordi jeg veit ikke hvordan jeg skal gjøre det med Luft fjeringa bak, og hvordan kit jeg skal bestille. har sett litt på http://qwt.no/produkt/understell_supers ... _2000-2004 men veit ikke om det er riktig. setter veldig stor pris på all info og hjelp Mvh Jan-Roger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborg Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Det settet passer nok ikke din bil siden det står: "Passer ikke modeller med nivåregulering." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Senking av biler nivå reg kan også gjøres med kompjuter eller andre stag til nivå reg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Senking av biler nivå reg kan også gjøres med kompjuter eller andre stag til nivå reg. hvordan kit kan jeg bestille da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Det beste for senking er originale M fjærer foran og nye dempere foran i type M. Så tar du enten av stagene dine bak og bøyer de til slik at du får de x antall mm kortere enn hva de var. Dette gjøre ved å kontroll måle før bøying av stag. Eller så kan du bruke kompjuter for å senke den bak på lufta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Hadde bilstein pss9 på min. Du kan enten blokke nivåregulering eller senke på belgene med computer. Alternativ kjøpe " sport" M belger å sette på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Trur ikke bilen blir lav nok med disse, derfor jeg ville ha coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Lav nok? Har du prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 hehe nei men orginale m-tech er ikke spesielt lavt og jeg vil ha min SKAM lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 M tech er ca to cm lavere en. Orginal. Du ka så videre senke på computer/ belgene til eksisen din gnistrer på flat mark. Så...... Hvor lav vil du ha den? Hjulene dine tar i innerskjermene flr du maxer ut senken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 M fjører foran og senkeskåler, så blir den lav nok mener jeg da. Bak som sagt kan den senkes så lav at det blir ukjørbart. Men om du skal enda lavere ned foran, så vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Jeg har senker coilovers foran, og bak senker jeg på luftfjæringen med computer, kan få den ganske lav da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Lurte på coilovers foran og senke på pcen bak. Men veit ikke ossen man gjør det eller hva man trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Du kan jo bare bøye stagene bak da, slik at du ikke trenger kompjuter. Nye stag er heller ikke så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 For å senke på pc bak? 1000kr hos Bavaria. Så klasker de den i bakken for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå